Pauw

Fabian

Active member
Ik had nog nooit van het dorp Oranje gehoord en als ik het allemaal zo zie, had ik dat graag zo willen houden.
 

gevegt

Well-known member
Ik had nog nooit van het dorp Oranje gehoord en als ik het allemaal zo zie, had ik dat graag zo willen houden.

Die vrouwen zijn anders wel heel representatief voor Drenthe en dit forum: Grote bek en alles er maar uitflappen.
 

gevegt

Well-known member
Zelfs Pauw doet mee om Renz nog een podium te geven. Gelukkig wel met meneer kaktus,
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo te zien is er nog voldoende te vreten in Drenthe.

Mag je zeggen. Het dorp eet kennelijk al voor 1540 man. Waar vooral de vrouwen voor verantwoordelijk lijken. In alle beelden zie je slanke mannen en dikke vrouwen.
 

gevegt

Well-known member
Mag je zeggen. Het dorp eet kennelijk al voor 1540 man. Waar vooral de vrouwen voor verantwoordelijk lijken. In alle beelden zie je slanke mannen en dikke vrouwen.
Die mannen eten net zo veel maar werken de hele dag keihard om de economie draaiende te houden.
 

gevegt

Well-known member
Eindelijk heeft Pauw een normaal denkend mens in zijn programma uit Oranje, kan de helft van Nederland hem niet verstaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zat in meer programma's gisteren. Wat asielzoekers in sociale huurwoningen in Katwijk en er staat weer een dorp op stelten.
 

Lennard95

New member
Die zat in meer programma's gisteren. Wat asielzoekers in sociale huurwoningen in Katwijk en er staat weer een dorp op stelten.

Hij is ook een of andere voorzitter ergens bij een vluchtelingen organisatie dus als er daar iets mee aan de hand is komt hij op tv.
 
Bovenaan