Dat zoeken we op!Bij schermen vraag ik me altijd af hoe ze 'vroeger' de scores bij konden houden zonder elektronische registratie van scores.
Bij schermen vraag ik me altijd af hoe ze 'vroeger' de scores bij konden houden zonder elektronische registratie van scores.
Sabel ging pas mid jaren 80 over op electronisch scoren, de andere wapens waren daar al eerder mee.
Wel bijzonder om op Tahiti de Olympische Spelen te hebben, maar wel logisch natuurlijk. Mooi om de beelden te zien van het golfsurfen. Dat maakt de Spelen zo leuk, je kijkt vol interesse naar sporten die je anders nooit ziet.Ze zijn in Parijs niet zo van de late sessies op deze Spelen. In Londen begon om 22.00 lokale tijd gewoon nog een volleybalpartij, hier is echt de laatste om 21.00 gestart. Het enige wat nachtwerk wordt is het golfsurfen, dat gaat om 23.45 beginnen, maar goed dat is in Tahiti....
Wel mooi dat Frankrijk nog een kolonie heeft waardoor ze het golfsurfen zonder enige moeite kunnen organiseren.Wel bijzonder om op Tahiti de Olympische Spelen te hebben, maar wel logisch natuurlijk. Mooi om de beelden te zien van het golfsurfen. Dat maakt de Spelen zo leuk, je kijkt vol interesse naar sporten die je anders nooit ziet.
Heerlijk inderdaad.Leuk format bij het schieten dat er steeds eentje afvalt.
De vele regen van de afgelopen dagen heeft niet geholpen. Vanaf nu blijft het als het goed is droog, dus ik zie dit nog wel goedkomen.En je raadt het al, het water in de Seine is te vies.