Tante Tanja uit Chili. Even column van Zonneveld lezen.Haha, moet voor de gein eens tafeltennis kijken. Daar spelen nu twee dames, die allebei in de vijftig lijken en er werkelijk niks van kunnen
Hoho, die ene is 'pas' 46....Haha, moet voor de gein eens tafeltennis kijken. Daar spelen nu twee dames, die allebei in de vijftig lijken en er werkelijk niks van kunnen
Inderdaad, ook wel minstens 500.000 NederlandersIk denk dat er 100 miljoen betere Chinezen zijn en dan overdrijf ik niet.
Frankrijk loopt makkelijk over Zuid-Afrika bij Sevens. Nu kijken of het Fiji of Australië wordt in de finale.
Ik vroeg het me hetzelfde af. Ook die reactie dat ze daar dingen van haar zagen die ze nog nooit gezien hadden, dan vraag ik me echt af (als ik die beelden zo zie) of het over dezelfde tafeltennisster gaat@Reinoud column gevonden zat achter de betaalmuur. Mooi verhaal! Maar echt ze kan er geen zak van. Wellicht dat er maar 1 Chileense deelnemer was op het kampioenschap aldaar?
Laat ze maar nog een keer winnen van die Fransen.Fiji dus tenzij er iets heel geks gebeurt.
Die zijn nu boos na een vreemde beslissing van de scheids waardoor de Japanse door gaat naar de finale ten koste van een Zweedse. De commentatoren snappen er niks van.Parijs is na Tokyo wel zo ongeveer het Mekka van Judo en dat is ook wel te merken op de tribunes. Heerlijke sfeer.