Parijs 2024

JMD

Well-known member
Of het glad is bij de tijdrit dames? De Amerikaanse is al 4x onderuit gegaan... :)
 

JMD

Well-known member
Lekker trainingspotje voor Djokovic, 6-0 6-1 tegen Ebden.
En dat was de sessie op het Centre Court, die gaan vanavond om 19.00 verder (avondsessie, extra kaartjes...). Dan met Alcaraz in de dubbel, die nu staat te singlen, staat een set en 4-1 voor tegen een Libanees
 

Reinoud

Well-known member
Frankrijk loopt makkelijk over Zuid-Afrika bij Sevens. Nu kijken of het Fiji of Australië wordt in de finale.
 

erka

Well-known member
Ondertussen staan Italië en Spanje 1-1 gelijk met voetbal tegen resp. Irak en Dominicaanse Republiek
 

erka

Well-known member
Haha, moet voor de gein eens tafeltennis kijken. Daar spelen nu twee dames, die allebei in de vijftig lijken en er werkelijk niks van kunnen :ROFLMAO:
 

Reinoud

Well-known member
Haha, moet voor de gein eens tafeltennis kijken. Daar spelen nu twee dames, die allebei in de vijftig lijken en er werkelijk niks van kunnen :ROFLMAO:
Tante Tanja uit Chili. Even column van Zonneveld lezen.

Zijn twee verdedigers tegenover elkaar. Daarom zo 'saai' spel.
 

erka

Well-known member
Nee joh, hier zit geen beweging in. Ik dacht dat ze aan het inspelen waren. Schijnt ook de voorronde van de voorronde te zijn.

De mevrouw uit Libanon is 47 en de Chileense is 58!
 

JMD

Well-known member
Haha, moet voor de gein eens tafeltennis kijken. Daar spelen nu twee dames, die allebei in de vijftig lijken en er werkelijk niks van kunnen :ROFLMAO:
Hoho, die ene is 'pas' 46....

Het is idd schandalig hoe die spelen, een gemiddelde vakantieganger komt op de camping met geleende batjes tot hetzelfde niveau...
 

erka

Well-known member
@Reinoud column gevonden zat achter de betaalmuur. Mooi verhaal! Maar echt ze kan er geen zak van. Wellicht dat er maar 1 Chileense deelnemer was op het kampioenschap aldaar?
 

JMD

Well-known member
@Reinoud column gevonden zat achter de betaalmuur. Mooi verhaal! Maar echt ze kan er geen zak van. Wellicht dat er maar 1 Chileense deelnemer was op het kampioenschap aldaar?
Ik vroeg het me hetzelfde af. Ook die reactie dat ze daar dingen van haar zagen die ze nog nooit gezien hadden, dan vraag ik me echt af (als ik die beelden zo zie) of het over dezelfde tafeltennisster gaat
 

JMD

Well-known member
Mongolië gegarandeerd een medaille, de judoka uit dat land haalt zojuist de finale van judo < 60 kg
 

JMD

Well-known member
Parijs is na Tokyo wel zo ongeveer het Mekka van Judo en dat is ook wel te merken op de tribunes. Heerlijke sfeer.
Die zijn nu boos na een vreemde beslissing van de scheids waardoor de Japanse door gaat naar de finale ten koste van een Zweedse. De commentatoren snappen er niks van.
 
Bovenaan