Gewoon op 1 zender kijken zie je alles wel voorbij komen
Of wil je Polen Bulgarije zien in bepaalde sport
Waar kijk je dan naar wat niet op tv komt
Gast toch om de grote sporten en de Nederlanders
Precies. Het leuke aan de Spelen zijn juist de niet-standaard sporten. En streams kijken scheelt ook het eeuwige geouwehoer...Voor mij gaat het ook om de kleine sporten en absoluut niet alleen de Nederlanders.
Liliputter gooien!Wat voor kleine sporten kijk je dan
Op TV heb je maar één kanaal waar continue geschakeld wordt.Voor mij gaat het ook om de kleine sporten en absoluut niet alleen de Nederlanders.
NL Schoonspringzusjes winnen goud op EK (en vorig jaar op WK). We zouden wel eens een hoop medailles kunnen gaan halen op onderdelen waar dat jarenlang niet zo vanzelfsprekend was.
Oei, ik wist niet dat de spelen al zijn begonnen.Die Belgen op de 4x400 mannen, wow.
Dat laatste is toch niet meer zo verrassend. Rond de eeuwwisseling haalden we altijd flink wat medailles met judo binnen, maar de laatste keren is het huilen met de pet op voor de judoka'sDat is echt ongekend inderdaad. En op andere onderdelen (zoals judo) konden we wel eens 0 halen.
Oei, ik wist niet dat de spelen al zijn begonnen.
Klopt ja, maar de kans dat het mislukt is erg klein...Nog niet helemaal zeker, toch?
Bij eurosport dus niet, de week van de olympische spelen stoppen abonnementen eurosport. Alles moet dan via HBO maxDe streams voor de Olympische spelen zijn beschikbaar bij zowel Eurosport als HBO Max.
Hebben ze dat nu recent aangepast?Bij eurosport dus niet, de week van de olympische spelen stoppen abonnementen eurosport. Alles moet dan via HBO max