Parijs 2024

André

Well-known member
Gewoon op 1 zender kijken zie je alles wel voorbij komen
Of wil je Polen Bulgarije zien in bepaalde sport
 

erka

Well-known member
Gewoon op 1 zender kijken zie je alles wel voorbij komen
Of wil je Polen Bulgarije zien in bepaalde sport

Ik neem altijd de zender waarbij je de streams hebt van alles. Ideaal. Bovendien kijk ik graag aantal sporten die op de reguliere zenders in Nederland zelden voorbijkomen en ook de series van atletiek en zwemmen vind ik interessant. Eigenlijk kijk ik alles op de OS, alleen turnen en de meeste hippische sport niet muv paardspringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

André

Well-known member
Waar kijk je dan naar wat niet op tv komt
Gast toch om de grote sporten en de Nederlanders
 

André

Well-known member
Teamsporten zonder Nederland kijk ik niet
Mooiste vind ik atletiek zwemmen en alle wielersport
 

JMD

Well-known member
Voor mij gaat het ook om de kleine sporten en absoluut niet alleen de Nederlanders.
Precies. Het leuke aan de Spelen zijn juist de niet-standaard sporten. En streams kijken scheelt ook het eeuwige geouwehoer...
 

JMD

Well-known member
NL Schoonspringzusjes winnen goud op EK (en vorig jaar op WK). We zouden wel eens een hoop medailles kunnen gaan halen op onderdelen waar dat jarenlang niet zo vanzelfsprekend was.
 

erka

Well-known member
NL Schoonspringzusjes winnen goud op EK (en vorig jaar op WK). We zouden wel eens een hoop medailles kunnen gaan halen op onderdelen waar dat jarenlang niet zo vanzelfsprekend was.

Dat is echt ongekend inderdaad. En op andere onderdelen (zoals judo) konden we wel eens 0 halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dat is echt ongekend inderdaad. En op andere onderdelen (zoals judo) konden we wel eens 0 halen.
Dat laatste is toch niet meer zo verrassend. Rond de eeuwwisseling haalden we altijd flink wat medailles met judo binnen, maar de laatste keren is het huilen met de pet op voor de judoka's
 

JMD

Well-known member
Volleybaldames dus ook naar Parijs.

Dus als teamsporten:
hockey heren + dames
handbal dames
volleybal dames
waterpolo dames
 
Bovenaan