En de volgende poging wordt hij laatsteBrit lijkt in de Dinghy van plek 4 onverwacht naar plek 2 te varen in de medal race, wordt die halverwege stilgelegd wegens te weinig wind.... Dan baal je.
Ik las zelfs dat de mannen 4-zonder-boot een gouden medaille heeft gewonnen. We zijn echt een topland in roeien!"Hassan neemt het vrijdag in de tweede ronde van +100-categorie bij de heren op tegen Temur Rakhimov uit Tadzjikistan. Voor de eerste ronde heeft ze een bye."
Nee had vandaag dezelfde gedachte. Maar ik denk dat het deels komt omdat bij veel sporten de groepsfase in de eerste week was en dus meer wedstrijden. Zijn nu veel kwart-, halve- en finales.Ligt dat nu aan mij of is de tweede week minder gevarieerd dan de eerste?
Is vooral omdat in week 2 vaak sporten zijn waar wij (als NL) minder mee hebben: taekwondo/worstelen (ipv judo), kano (ipv roeien), gewichtheffen, synchroonzwemmen, ritmische gymnastiek (ipv turnen).Ligt dat nu aan mij of is de tweede week minder gevarieerd dan de eerste?
Schitterende tweede goal van België in de shoot out. Een lob van net binnen de cirkel. China heeft de eerste gemist.België maakt vlak voor tijd gelijk tegen China