Ik zou dan zeggen de eerste 10 speelrondes Ajax, Feyenoord, PSV en AZ uitsluiten en na de 10e speelronde steeds de top 4 niet. Niet de eerste weken de top4 uitsluiten, want het is vrijwel altijd zo dat minimaal 1 van Ajax/Fey/PSV/AZ buiten de top4 staat de eerste weken.Maakt het wel veel leuker eigenlijk. Misschien volgend seizoen altijd de top4 uitsluiten?
Juiste Club 5 Punten | Totaal | |||
Bij Winst +25 | Punten | Ronde 1 | Ronde 2 | |
1 | De Groene Scout | 115 | Vitesse | |
2 | Mario | 100 | Sparta Rotterdam | |
3 | JMD | 95 | RKC Waalwijk | Willem II |
5 | Abubakari | 70 | Sparta Rotterdam | |
6 | Andre | 65 | RKC Waalwijk | |
8 | Mommiej | 60 | Sparta Rotterdam | NEC |
9 | Peperbusje | 55 | Sparta Rotterdam | |
14 | Batigoal | 45 | Sparta Rotterdam | |
19 | Maasveld | 30 | Sparta Rotterdam | sc Heerenveen |
20 | Red Power | 15 | RKC Waalwijk | |
UITGESCHAKELD | ||||
4 | Simon | 85 | Willem II | |
6 | Max | 65 | Fortuna Sittard | |
9 | Schaakliefhebber | 55 | Fortuna Sittard | |
9 | erka | 55 | Go Ahead Eagles | |
12 | Go Ahead Kampen | 50 | PEC Zwolle | |
12 | Magikan | 50 | PEC Zwolle | |
15 | Susaa | 40 | ||
15 | Wezeper88 | 40 | ||
17 | Reinoud | 35 | Fortuna Sittard | |
17 | Joost | 35 | PEC Zwolle | |
20 | Bernardo | 15 | sc Cambuur | |
20 | PES5 | 15 | Willem II | |
20 | erik | 15 | ||
24 | Johan | 10 | ||
24 | Satyr | 10 | ||
24 | willy | 10 | ||
27 | FC Zwolle Ole | 5 | PEC Zwolle | |
27 | Fregge | 5 | ||
27 | JFK | 5 | ||
30 | gevegt | 0 | FC Groningen | |
30 | Dusilo | 0 | ||
30 | fortuna1987 | 0 |
Is wel het overwegen waard, gaat veel sneller zo en maakt het spel leuker.Maakt het wel veel leuker eigenlijk. Misschien volgend seizoen altijd de top4 uitsluiten?
En je kunt het ook nog dynamisch maken door niet de traditionele top4 (of top6) te pakken maar de topX na elke speelronde.Is wel het overwegen waard, gaat veel sneller zo en maakt het spel leuker.
Ik bedoelde eigenlijk niet "traditioneel" maar clubs die meestal bij de top4 eindigen de laatste jaren. En AZ is van de laatste 8 seizoenen 6x in de top4 geëindigd. Maar omdat dat per seizoen kan wisselen kun je beter de top4 of top6 van die speelronde uitsluiten voor de volgende ronde. Maakt het ook taktischer.Nummer 5 AZ hoort bij de traditionele top 4?
Geen Ajax, Feyenoord en PSV maakt het spel denk ik al een stuk sneller. Dus de rest hou ik er gewoon in.Ik bedoelde eigenlijk niet "traditioneel" maar clubs die meestal bij de top4 eindigen de laatste jaren. En AZ is van de laatste 8 seizoenen 6x in de top4 geëindigd. Maar omdat dat per seizoen kan wisselen kun je beter de top4 of top6 van die speelronde uitsluiten voor de volgende ronde. Maakt het ook taktischer.
Geen Ajax, Feyenoord en PSV maakt het spel denk ik al een stuk sneller. Dus de rest hou ik er gewoon in.