Overlevers spel

erka

Well-known member
Maakt het wel veel leuker eigenlijk. Misschien volgend seizoen altijd de top4 uitsluiten?
 

JMD

Well-known member
Maakt het wel veel leuker eigenlijk. Misschien volgend seizoen altijd de top4 uitsluiten?
Ik zou dan zeggen de eerste 10 speelrondes Ajax, Feyenoord, PSV en AZ uitsluiten en na de 10e speelronde steeds de top 4 niet. Niet de eerste weken de top4 uitsluiten, want het is vrijwel altijd zo dat minimaal 1 van Ajax/Fey/PSV/AZ buiten de top4 staat de eerste weken.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Juiste Club 5 PuntenTotaal
Bij Winst +25PuntenRonde 1Ronde 2
1De Groene Scout115Vitesse
2Mario100Sparta Rotterdam
3JMD95RKC WaalwijkWillem II
5Abubakari70Sparta Rotterdam
6Andre65RKC Waalwijk
8Mommiej60Sparta RotterdamNEC
9Peperbusje55Sparta Rotterdam
14Batigoal45Sparta Rotterdam
19Maasveld30Sparta Rotterdamsc Heerenveen
20Red Power15RKC Waalwijk
UITGESCHAKELD
4Simon85Willem II
6Max65Fortuna Sittard
9Schaakliefhebber55Fortuna Sittard
9erka55Go Ahead Eagles
12Go Ahead Kampen50PEC Zwolle
12Magikan50PEC Zwolle
15Susaa40
15Wezeper8840
17Reinoud35Fortuna Sittard
17Joost35PEC Zwolle
20Bernardo15sc Cambuur
20PES515Willem II
20erik15
24Johan10
24Satyr10
24willy10
27FC Zwolle Ole5PEC Zwolle
27Fregge5
27JFK5
30gevegt0FC Groningen
30Dusilo0
30fortuna19870
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ronde 34
Geen AZ, Ajax, PSV en Feyenoord

AZ - RKC Waalwijk
Feyenoord - FC Twente
FC Groningen - SC Cambuur
Heracles Almelo - Sparta Rotterdam
SC Heerenveen - Go Ahead Eagles
NEC - Fortuna Sittard
PEC Zwolle - PSV
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht
 

erka

Well-known member
Nummer 5 AZ hoort bij de traditionele top 4?
Ik bedoelde eigenlijk niet "traditioneel" maar clubs die meestal bij de top4 eindigen de laatste jaren. En AZ is van de laatste 8 seizoenen 6x in de top4 geëindigd. Maar omdat dat per seizoen kan wisselen kun je beter de top4 of top6 van die speelronde uitsluiten voor de volgende ronde. Maakt het ook taktischer.
 

Abubakari

Well-known member
Ik bedoelde eigenlijk niet "traditioneel" maar clubs die meestal bij de top4 eindigen de laatste jaren. En AZ is van de laatste 8 seizoenen 6x in de top4 geëindigd. Maar omdat dat per seizoen kan wisselen kun je beter de top4 of top6 van die speelronde uitsluiten voor de volgende ronde. Maakt het ook taktischer.
Geen Ajax, Feyenoord en PSV maakt het spel denk ik al een stuk sneller. Dus de rest hou ik er gewoon in.
 

erka

Well-known member
Geen Ajax, Feyenoord en PSV maakt het spel denk ik al een stuk sneller. Dus de rest hou ik er gewoon in.

Ander ideetje: je mag wel op Ajax, Feyenoord en PSV stemmen maar als die vervolgens niet winnen ben je al je punten kwijt en begin je weer op 0.
 
Bovenaan