Ik heb vanmiddag zitten kijken, zag het voor het eerst. Kan iemand mij uitleggen wat daar nou zo leuk aan is? Die 'kooi' maakt het leuk, zeker, maar dat 'via de muur' spelen kan bij squash ook. Verder is het vooral een langzame versie van tennis, badminton en squash.Op Ziggo Sport is nu de World Padel Tour live. Fantastisch niveau zeg.
Ik heb vanmiddag zitten kijken, zag het voor het eerst. Kan iemand mij uitleggen wat daar nou zo leuk aan is? Die 'kooi' maakt het leuk, zeker, maar dat 'via de muur' spelen kan bij squash ook. Verder is het vooral een langzame versie van tennis, badminton en squash.
Ja, dat laatste geloof ik inderdaad, en door die kooi komt het balletjes ook steeds terug, dus zo op het eerste oog hoef je minder te lopen...Nou ja, veel langere rallies dan bij tennis en veel beter te volgen dan dat microscopische squashballetje. Maar net zoals badminton en squash is padel vooral leuk om te doen.
De Aziatische Winterspelen van 2029 worden gehouden in Saoudi Arabië…
Het gaat gehouden worden in een nog aan te leggen stad dat 500 miljard dollar gaat kosten….
Echt… vergeleken bij dit valt de keuze voor sochi 2014 en WK in Qatar nog mee…
Nope, the Guardian bvBron Speld.nl?
Uiteraard is die keuze volledig logisch en heeft het niets met geld te maken.De Aziatische Winterspelen van 2029 worden gehouden in Saoudi Arabië…
Het gaat gehouden worden in een nog aan te leggen stad dat 500 miljard dollar gaat kosten….
Echt… vergeleken bij dit valt de keuze voor sochi 2014 en WK in Qatar nog mee…
Ik snapte er ook geen biet van hoor en was in de veronderstelling dat Saudi-Arabie een grote woestijn was.Uiteraard is die keuze volledig logisch en heeft het niets met geld te maken.
Dit toernooi kwam ook eigenlijk een paar jaar te laat.Volleybalsters uitgeschakeld. Dat zag je al wel een beetje aankomen. Was allemaal niet heel overtuigend.
LB.Onze curlingmannen zijn weer gepromoveerd naar de A divisie!