Overige sporten en evenementen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Net terug uit Den Haag. Super Bowl 54 gekeken in de Irish Pub aldaar. Was supertof! Fans van beide teams, alleen maar liefhebbers van de sport. Topsfeer! En een mooie wedstrijd bovendien. En ja, het moet gezegd: ook een prima half time show van Shakira en J-Lo, ook al is het niet mijn muziek.
 

Joost

Well-known member
Geef dan geen punten idd en speel het later uit. Maar nu krijgt de ploeg die achterstaat d epunten op basis van een eerder duel.

Later uitspelen is geen optie in die Pro League. Dat is het toernooi waarbij al die landen de hele wereld over reizen voor 2 potjes.

Je legt het resultaat van de tweede wedstrijd heel erg in Engelands nadeel uit. Maar vergeet niet dat door de staking Australië ook niet de kans heeft gekregen om het nog om te draaien. Eerlijkheidshalve kun je dus nooit stellen dat Engeland zou hebben gewonnen.

Het eerlijkste zou zijn als een gelijkspel het resultaat zou zijn maar dat bestaat niet in deze Pro League. Bij een gelijke stand worden shoot-outs genomen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De regels zijn ook heel duidelijk en de Engelse bond maakt er geen probleem van
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi einde ook, 'even' twee TD's scores in de slotfase

Met nog 9 minuten te gaan, een score van 20-10 voor de 49'ers en Mahomes die op de helft van de 49'ers een interception gooide, dacht iedereen dat het wel klaar was. Krankzinnige slotfase daarna, inderdaad.
 

JMD

Well-known member
De regels zijn ook heel duidelijk en de Engelse bond maakt er geen probleem van
Maar de speelsters wel... En die spelen uiteindelijk.

@Joost: ik zeg ook idd niet dat de punten dan maar naar Engeland moeten, maar dit is natuurlijk helemaal een slechte oplossing.
 

Maasveld

Well-known member
Maar de speelsters wel... En die spelen uiteindelijk.

@Joost: ik zeg ook idd niet dat de punten dan maar naar Engeland moeten, maar dit is natuurlijk helemaal een slechte oplossing.
Dan hadden ze niet mee moeten doen aan dat toernooi.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het is maar zeer de vraag of Tessie Savelkouls ooit nog terugkeert op de tatami.De judoka (28),die in februari in Parijs zwaar geblesseerd raakte aan haar rechterbeen,heeft van haar artsen te horen gekregen dat er maar 1% kans is dat ze weer normaal kan lopen. In haar duel met Romane Dicko schoot haar knie uit de kom.Enkele weken na een acht uur durende operatie in Parijs bleek in Nederland uit een mri-scan dat er ook een zenuw is gescheurd. Savelkouls:"Zenuwen kunnen groeien met 1 mm per dag,maar als de uiteinden meer dan 8 cm uit elkaar liggen,verliezen ze de aantrekkingskracht.Bij mij liggen de zenuwuiteinden zo'n 10 cm uit elkaar." (Bron: TT)

Pfff....
 

JMD

Well-known member
Categorie 'die zag je aankomen': de Ryder Cup 2020 (eind september) is 1 jaar opgeschoven. Zou gehouden worden in Amerika.
Het tweejarige toernooi vindt de keer daarna plaats in 2023 bij Rome, en dus voortaan weer in oneven jaren. Dat was ook de oorspronkelijke plek, maar de 2001 editie werd verschoven wegens 9/11 naar 2002 en sindsdien was het juist in de even jaren...

Nu Golf Olympisch is, is dit misschien ook wel een beter optie overigens.
 

erka

Well-known member
Handbalmannen mogen niet naar WK. Ze zouden een playoff spelen tegen Oostenrijk maar die is nu afgeblazen vanwege Corona. De handbalbond heeft nu besloten op basis van het laatste EK de plaatsen te verdelen.

Als ik de handbalbond was zou ik dit aanvechten. Er is nog genoeg tijd tot het toernooi om de playoff wel te spelen.
 

ALenstra

Well-known member
Dankzij het corona-virus zijn de vijf bekendste profliga's in Amerika tegelijkertijd bezig. In de MLB, MLS, NBA, NFL en NHL worden momenteel wedstrijden gespeeld.
 

ALenstra

Well-known member
Foxsports lijkt de opzet van het NFL-voetbal op zondag veranderd te hebben. I.p.v. één wedstrijd live wordt er constant geschakeld tussen de wedstrijden.
 

gevegt

Well-known member
Kampong zit in nauwe schoentjes. Corona bij een speler en hem toch laten spelen.
Onze elite stelt zich wee eens boven de regels.
 

ALenstra

Well-known member
In de NFL moeten de Denver Broncos voor hun wedstrijd tegen New Orleans Saints het zonder quarterback doen.
 
Bovenaan