Overige sporten en evenementen

Bestaat niet meer

Well-known member
1e set 17-11, 24-21 voor en 6 setpoints krijgen, die klap pas in 3e set te boven komen, het moest ook niet te makkelijk gaan natuurlijk, maar gewoon 4 van de 5 sets de betere geweest eigenlijk. Nu morgen tegen China voor groepswinst, daarvoor spelen Italie en Servie ook tegen elkaar voor groepswinst.

erka

Well-known member
Net even de samenvatting gezien, maar echt helemaal geweldig zeg. Wauw!

Eerste zege op de VS in 60 jaar!

Ze zetten de lijn van de OS gewoon door, maar ogen nog sterker.

de waan

Well-known member
Sinds wanneer heeft Sloetjes eigenlijk puntjes op de O. En hoe spreek je dat dan uit? Sleutjes? Sleu-etjes?

erka

Well-known member
Op wikipedia staat het ook als Sl?etjes, maar op haar eigen twitter is het nog gewoon Sloetjes.

Ik vind trouwens altijd dat zij kijkt alsof ze continu moet poepen.

erka

Well-known member
Google helpt:

Is getekend, Sl?etjes, met een umlaut op de o. Waarom eigenlijk? De speelster heeft geen idee. Ze wist jarenlang niet beter of ze heette Sloetjes, zonde trema op de o. Tot ze een paspoort kreeg en moest vaststellen dat haar offici?le achternaam Sl?etjes is. Nuchter: „Ik kom uit Varsseveld, vlakbij de grens, dus zal het wel uit Duitsland zijn overgewaaid.

Pascallovic

Well-known member
Op wikipedia staat het ook als Sl?etjes, maar op haar eigen twitter is het nog gewoon Sloetjes.

Ik vind trouwens altijd dat zij kijkt alsof ze continu moet poepen.
Wellicht een cadeautje van Turkije, het land waar ze nu speelt in clubverband.

Joost

Well-known member
Servi? sloeg halverwege de eerste set een gaatje van 4 punten en gaf dat niet meer weg.

Wat een aanvallend geweld bij Servi?.

Joost

Well-known member
Op 20-17 voor Servi? produceert Nederland eindelijk wat servicedruk en draait het naar 24-21. Maar Nederland geeft het weer weg; 24-24

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit in de bus naar mn werk te kijken op mn telefoon. Best wel spannend dit!

Bovenaan