Overige sporten en evenementen

JMD

Well-known member
Belgi? verloor de 1/2 finale korfbal van Nederland en verliest vandaag ook het duel om het brons, en zo haalt Belgi? voor het eerst in de EK-historie (dit was de 7e editie) geen medaille.
Nederland is topfavoriet om weer kampioen te worden (wonnen de vorige 6 edities ook), speelt zo meteen de finale tegen Duitsland. (commentaar van Hugo Borst bij LdL tegen de verslaggever in Friesland: 'kunnen die Duitsers de bal wel vangen'...)

Er is 10x een WK Korfbal gespeeld, NL won 9x, alleen in 1991 werd NL verslagen in de finale door Belgi? (NL miste een strafworp in de laatste minuut, anders was er verlengd). Elke WK is NL- Belgi? de finale geweest. Op het EK was Belgi? in 2002 ook al geen finalist.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat vond ik ook altijd. Tot ik er een paar keer echt voor ben gaan zitten. Nu ben ik verslaafd en kijk ik elke week.

Ik heb het een paar keer geprobeerd. Zowel op televisie als jaren geleden toen er nog een club in de Arena speelde. Ik vind het echt niks. Voor mij te weinig actie. Het spel ligt te vaak stil. Dan liever rugby.
 

erka

Well-known member
Ik vind er echt geen reet aan. Echt helemaal niks. Het is nog saaier dan honkbal, en dat is al oervervelend saai.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dit dus een tactische fout van de Titans. Was voor het ene extra punt en de OT gegaan.
 
Bovenaan