Een geldbedrag volgens mij. Vreemde straf, want daarmee geef je eigenlijk aan dat 9x wisselen best kan. Alsof een club als Fortuna zo'n geldbedrag een probleem vindt als het hun een ticket naar de korfballeaguefinale oplevert.Ze krijgen een administratieve boete. Geen flauw idee wat dat inhoud.
Hoe bedoel je?Ik vraag me ?berhaupt af waarom er een discussie is over een foute wissel bij korfbal
In tegenstelling tot bij handbal en hockey mag er bij korfbal alleen gewisseld worden als het spel stilligt. Continu wisselen zou een flinke 'wissel' trekken op de totale speelduur.Ik vraag me dan nu af waarom er voor 8x wisselen is gekozen. Ik kan me niet voorstellen dat er 8 wisselspelers zijn, dus eigenlijk kun je beter gewoon continu wisselen.
Hoe bedoel je?
Daar is toch niets vreemds aan?Het is voor mij na al die jaren een complete openbaring dat er leden zijn die korfbal volgen.
Haha...Het is voor mij na al die jaren een complete openbaring dat er leden zijn die korfbal volgen.
Al twee pagina's over korfbal posten.:cab:
Ik ben gisteren naar een korfbalwedstrijd geweest voor de krant.
Ik vind korfbal lang niet het beroerdste om naar te kijken. Gisteren was het ook nog superspannend, schelden, provoceren, emotie. Het leek wel voetbal.Jij doet echt alles voor geld.
Ole Einar stopt er nu dan echt mee.