Overige sporten en evenementen

Friesland

Well-known member
Stoch sprong dit keer het verst 251,5m gevolgd door Kraft 251m.

Stoch raakte net als Kraft vorige week wel de sneeuw aan, wat opnieuw niet gezien werd door de jury...

Hoe hard straft de jury dat af? Het Noorse jurylid gaf Kraft de vorige keer een 12, is dat wat ze er ongeveer voor geven?
 

Janssen

Well-known member
Ik kom langs een korfbalwedstrijd op tv waar ze dus ook zoiets als een sfeervak hebben. Dat wil zeggen een stuk of 12 brugklasser die uit het voetbal gejatte liedjes scanderen. Benieuwd of ze straks ook met de rug naar het veld gaan staan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die staan bij o.a Katwijk ook altijd als ze live op fox komen. Verschrikkelijk
 

Reinoud

Well-known member
Het is wel droevig dat de clubs betere uitzendingen aanbieden dan de NOS. Daar loopt wel een schotklok mee, mis je bij basketbal ook, en komen scores en percentages in beeld. Verder wel leuk dat zowel Ziggo als de NOS er aandacht aan besteden.
 

JMD

Well-known member
Mooi voorbeeld weer van het nadeel van de playoffs: PKC won bij korfbal alle 18 duels in de gewone competitie, maar gaat er in de 1/2 finale na 3 duels af tegen Blauw Wit...
 

JMD

Well-known member
Maar ze hebben toch tweemaal verloren.

Klopt. Maar dan is nu de ploeg die een keer of 6 verloren heeft in de reguliere competitie (en 1 in de PO) nog wel in de race voor de titel en de ploeg die niet verloor in de reguliere competitie (maar wel 2x in de PO) niet door in de finale. Ik vind dat oneerlijk.

Sorry, ik heb het niet zo op (dit soort) playoffs...
 

gevegt

Well-known member
Het is mij volkomen onduidelijk waarom iemand dit soort dierenmishandeling leuk vindt.
 
Bovenaan