Overige sporten en evenementen

erka

Well-known member
Guisteren las ik nog een hosannaverhaal van het nieuwe Nederlandse hockeyteam op de website van (ik dacht) de Volkskrant. Onverslaanbaar, hecht collectief.

Inmiddels Belgi?-Nederland 5 (Vijf) - 0 :eek:mg:
 

JMD

Well-known member
Guisteren las ik nog een hosannaverhaal van het nieuwe Nederlandse hockeyteam op de website van (ik dacht) de Volkskrant. Onverslaanbaar, hecht collectief.

Inmiddels Belgi?-Nederland 5 (Vijf) - 0 :eek:mg:
Belgi? was in Rio ook te sterk voor de oranjeheren... Nieuwe realiteit.

Over hockey gesproken: iemand afgelopen vrijdag nog de docu 'hockeymeisjes' gezien?
 

Pascallovic

Well-known member
Guisteren las ik nog een hosannaverhaal van het nieuwe Nederlandse hockeyteam op de website van (ik dacht) de Volkskrant. Onverslaanbaar, hecht collectief.

Inmiddels Belgi?-Nederland 5 (Vijf) - 0 :eek:mg:
Kan gebeuren volgens die coach. De finale kans ons niet meer ontgaan.
 

Friesland

Well-known member
Guisteren las ik nog een hosannaverhaal van het nieuwe Nederlandse hockeyteam op de website van (ik dacht) de Volkskrant. Onverslaanbaar, hecht collectief.

Inmiddels Belgi?-Nederland 5 (Vijf) - 0 :eek:mg:

O, ik dacht dat strafcorners (11-2 voor Nederland, dacht ik) ook meetelden in de uitslag en dat ze bovendien zwaarder telden als doelpunten. (sarcasme)
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoorde gisteren na de wedstrijd nog een interview met zo'n hockey-lul die even een voetballer nadeed en gewoon boos werd op de verslaggever omdat die enkele kritische vragen stelde na de 5-0 afgang. Nep sport dat mannen-hockey. Hockey is voor vrouwen.
 

Friesland

Well-known member
Guisteren las ik nog een hosannaverhaal van het nieuwe Nederlandse hockeyteam op de website van (ik dacht) de Volkskrant. Onverslaanbaar, hecht collectief.

Inmiddels Belgi?-Nederland 5 (Vijf) - 0 :eek:mg:

Uiteindelijk toch gewoon glorieus groepswinnaar. Belgi? verloor vandaag van Spanje, waardoor een zege op Oostenrijk van 5 doelpunten of meer voldoende was voor Nederland om Belgi? te passeren. Het werd 6-0.

In zowel het mannen- als het vrouwentoernooi gaat de ene halve finale tussen Nederland en Engeland en de andere tussen Belgi? en Duitsland.
 

erka

Well-known member
Duitsland zal dan wel weer de finale winnen van Nederland bij de mannen. Bij de vrouwen is de halve finale Nederland-Engeland eigenlijk de finale.
 

JMD

Well-known member
De Belgische dames hebben Duitsland verslagen, dat is toch wel verrassend volgens mij.
 

Friesland

Well-known member
Nederland - Belgi? zou bij de mannen geen verrassing zijn, bij de vrouwen inderdaad wel. Het lijkt wel korfbal.
 

JMD

Well-known member
De NL dames hebben Engeland met 1-0 verslagen en staan dus in de finale tegen Belgi?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik liep vanavond hard vlak langs het Wagener stadion(?) en er kwam een hoop geluid van af. Waren net bezig met de spelers aan het aankondigen.
 
Bovenaan