Overige sporten en evenementen

inhethoekje

Active member
Ongelooflijk, echt ongelooflijk, Falcons heer en meester gedurende vrijwel de hele wedstrijd (niet zo goed ,maar wel spannend) en dan die eindsprint van de Patriots,niet normaal,ik ben kapot.

Eerst de World Series Baseball die een aanslag was op mijn gesteldheid, en nu de Superbowl er overheen, als Feyenoord ook nog kampioen wordt moet ik aan de hartbewaking,niet normaal.

Miramar

Well-known member
Ongelooflijk, echt ongelooflijk, Falcons heer en meester gedurende vrijwel de hele wedstrijd (niet zo goed ,maar wel spannend) en dan die eindsprint van de Patriots,niet normaal,ik ben kapot.

Eerst de World Series Baseball die een aanslag was op mijn gesteldheid, en nu de Superbowl er overheen, als Feyenoord ook nog kampioen wordt moet ik aan de hartbewaking,niet normaal.

SanMark.

Well-known member

Nou dan moeten we maar hopen dat het laatste niet doorgaat.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aardig gek! Ik had al zo'n vermoeden toen ik vanochtend 8 nieuwe berichten van Eloy had. Nu toch wel een beetje spijt dat ik niet gekeken heb. Hoewel ik waarschijnlijk dan zo'n sukkel was die bij 3-28 was gaan slapen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gelukkig niet gekeken, dit was echt het worst case scenario.

Onvoorstelbaar trouwens dat de Falcons niet eens een fieldgoal konden maken in het 4e kwart. Kansen waren er echt wel.

Mario

Well-known member
De echte belangrijke vraag is natuurlijk of Lady Gaga het goed heeft gedaan, in de Nederlandse media ging het vooral daarover.

de waan

Well-known member
Waarom is er in Nederland eigenlijk zo veel aandacht voor de Noord-Amerikaanse variant van de WK-finale korfbal?

Max

Administrator
Forumleiding
Overige sporten en evenementen

Waarom is er in Nederland eigenlijk zo veel aandacht voor de Noord-Amerikaanse variant van de WK-finale korfbal?

Hehe. Mocht Canada daar niet aan meedoen, dan is het dus eerder de finale korfbal om het Nederlands kampioenschap.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Wat een wedstrijd, ook in de studio was het een leuke bedoeling,Jan Joost hield er de vaart goed in en er was volop ruimte voor humor .
Een van de gasten zag je als Patriots fan langzaam onder de tafel zakken ,en weer langzaam opstaan toen ze 3 punten scoorden terwijl ze met 0-28 achter tonden, dat enthousiasme van die gast,heerlijk.

Brady die helemaal weg was en weer terug kwam zelfs Lady Gaga gaf een show weg die echt goed was en live.

Ik had wat Amerikaanse vrienden op de videochat van whattapp en via FB, die gingen helemaal uit hun plaat.
(was wel jaloers want die stonden buiten bij een grote BBQ de Superbowl te kijken).

Dat is ook wel mooi in de VS,je hebt je eigen team maar als die het niet haalt kiezen ze voor een team wat het wel heeft gehaald en daar gaan ze dan helemaal voor.
Al heeft het ook te maken met de vele weddeschappen die in Vegas worden afgesloten.

De gekste weddenschappen kon je doen.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Opvallend, toen de Patriots de toss wonnen van de overtime was iedereen in de studio al overtuigd dat ze gingen winnen,er werd een berekening op losgelaten door een kenner die ik even niet snapte op dat late tijdstip maar het klopte precies.
Maar ja,Amerikanen en statistieken, zijn ze gek op.

Overigens vloog de wedstrijd om,het idee dat het spel zo vaak en lang stil ligt valt reuze mee,al moet ik zeggen dat Fox ook goede gasten had uitgenodigd in de studio die er met hun humor en kennis de vaart er ook inhielden, ook mijn complimenten aan Jan Joost van Gangelen,deed het erg goed.
Maar dat doet hij ook al bij de Ere Tribune elke week dus vreemd vond ik dat niet.

Laatst bewerkt:
Bovenaan