inhethoekje
Active member
Ongelooflijk, 28-28.
Wat ben ik blij dat ik ben opgebleven.
Wat ben ik blij dat ik ben opgebleven.
Wat een wedstrijd, ik blijf op, dit wordt legendarisch.
World Series 2016, legendarisch.
Superbowl 2017, legendarisch.
Ik heb steeds de mazzel aan mijn kont hangen als ik kijk.
Ongelooflijk, echt ongelooflijk, Falcons heer en meester gedurende vrijwel de hele wedstrijd (niet zo goed ,maar wel spannend) en dan die eindsprint van de Patriots,niet normaal,ik ben kapot.
Eerst de World Series Baseball die een aanslag was op mijn gesteldheid, en nu de Superbowl er overheen, als Feyenoord ook nog kampioen wordt moet ik aan de hartbewaking,niet normaal.
Nou dan moeten we maar hopen dat het laatste niet doorgaat.Ongelooflijk, echt ongelooflijk, Falcons heer en meester gedurende vrijwel de hele wedstrijd (niet zo goed ,maar wel spannend) en dan die eindsprint van de Patriots,niet normaal,ik ben kapot.
Eerst de World Series Baseball die een aanslag was op mijn gesteldheid, en nu de Superbowl er overheen, als Feyenoord ook nog kampioen wordt moet ik aan de hartbewaking,niet normaal.
Waarom is er in Nederland eigenlijk zo veel aandacht voor de Noord-Amerikaanse variant van de WK-finale korfbal?
Waarom is er in Nederland eigenlijk zo veel aandacht voor de Noord-Amerikaanse variant van de WK-finale korfbal?
Omdat wij hier ook dolgraag iets als een nationale hype willen.
Wij hebben toch al het WK schaatsen?
Jan Dulles kan zingen maar voor de rest zijn het c artiesten.De media smachten ook al naar de Elfstedentocht. Ik verwacht daar ook een spetterende halftime-show met optredens van de 3 J's, Marco Borsato en Anouk.