Waarom zouden ze niet geweldig worden? Mooie wedstrijden, veel topspelers.
Waarom niet de kwalificaties afschaffen en er een ?cht mondiaal evenement van maken? Saint Vincent valt nu opnieuw buiten de boot.
San Marino - Amerikaans Samoa wordt gewoon genieten natuurlijk. :rumcolaa:
Kunnen die ook eens een wedstrijdje winnen.
Met zoveel deelnemers zou zelfs Nederland misschien wel een paar ronden kunnen overleven.
Ik vind het feit dat we een extra knockoutronde krijgen op zich wel prima, dat is toch het leukste onderdeel van een eindtoernooi. Alleen dat je per se zelfs de regels moet veranderen (groepswedstrijden met penaltiesmg om je in te likken bij al die kleine kutlandjes en de hele politiek er om heen maakt me zo beu. Net als de Champions League zo'n verkracht toernooi gaat worden om de topclubs uit de grote competities maar tevreden te houden. Hoe kun je respect blijven uitdragen als werkelijk niemand in de voetballerij integer is.
WK met 32 landen vond ik opzich een prima opzet. Ik had het inprincipe beter gevonden als ze de UEFA 2 plekken lieten inleveren. Als je bijvoorbeeld China en Panama krijgt ipv IJsland en Sloveni? ga je maar een heel klein beetje in niveau omlaag. En toch verdeel je het weer iets eerlijker over de continenten.
Verder wil Van Basten shoot-outs op het WK 2026 ipv penalty's.
Hoe vaak hebben IJsland en Sloveni? zich geplaatst voor het WK?WK met 32 landen vond ik opzich een prima opzet. Ik had het inprincipe beter gevonden als ze de UEFA 2 plekken lieten inleveren. Als je bijvoorbeeld China en Panama krijgt ipv IJsland en Sloveni? ga je maar een heel klein beetje in niveau omlaag. En toch verdeel je het weer iets eerlijker over de continenten.
Verder wil Van Basten shoot-outs op het WK 2026 ipv penalty's.
IJsland nooit, Sloveni? 2x (2002 en 2010).Hoe vaak hebben IJsland en Sloveni? zich geplaatst voor het WK?
Slovenie gezien het aantal kwalificaties dat ze voor het WK hebben gespeeld nog niet eens zo tegenvallend met 2 plaatsing uit 5 pogingen.Hoe vaak hebben IJsland en Sloveni? zich geplaatst voor het WK?