Overige landentoernooien

Mario

Well-known member
Brazilie wint van Venezuela, dat 13(!) spelers miste ivm een Corona uitbraak binnen de selectie. Uiteindelijk werd er een B team ingevlogen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nog eens een ouderwetse Brazilië-Argentinië in de finale van de Copa América. Is volgens mij al van 2007 geleden als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geloof niet dat ik dit ooit ook maar een beetje heb gevolgd. Laat staan dat ik er een wedstrijd van heb gezien.
 

JMD

Well-known member
Ik hou het meestal wel een beetje in de gaten, maar dit jaar totaal niet... De duels zijn ook in de nacht, dat scheelt ook. Kan me herinneren dat in eerdere toernooien zo'n finale dan nog wel eens in de Europese avond was, maar dat is nu niet. De finale is om 2.00 (of 3.00) in de nacht.
 

Forza AZ

Well-known member
Curaçao heeft zich moeten terugtrekken van de Gold Cup die dit weekend begint. Vanwege een aantal Corona-besmettingen en daaruit volgende quarantaine kunnen ze geen elftal op de been brengen. Guatemala neemt hun plaats in.
 

Xisco

Member
Por fin, de eerste hoofdprijs met Argentina voor Messi!

Of, zoals hij het zelf verwoordt, inclusief wat krachttermen die ik maar niet zal vertalen:

Que hermosa locura !!! Esto es increíble , Gracias dios !!! SOMOS CAMPEONES LA CONCHA DE SU MADRE !!!!!! Vamossss carajooooo
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor! Gun het die kleine wel. Had toch wel een smetje geweest als hij nooit iets had gewonnen met zijn land. Mooie beelden om hem als een kind zo blij te zijn.

En natuurlijk lekker succes voor Nico en Martínez!
 

Abubakari

Well-known member
Wat een mooie waanzin!!! Dit is geweldig, godzijdank!!! WIJ ZIJN KAMPIOENEN DE SCHAAL VAN JE MOEDER !!!!!! Kom op verdomme.

Aldus Messi.
Misschien moet ie naar Ajax komen, kan ie vaker wat winnen.
 

ALenstra

Well-known member
Fijn dat Messi een frustratie minder heeft. Elke keer weer horen dat je met je land nooit iets gewonnen hebt en Ronaldo wel.
 
Bovenaan