Overig Europees Voetbal

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom moet de laatste pingel van Chelsea niet opnieuw? Adrian staat echt duidelijk voor de lijn.
 

SanMark.

Well-known member
Omdat ze daar vrijwel nooit voor fluiten.

Nieuwe richtlijn toch sinds de VAR ?

Dat zag je ook tijdens het WK vrouwen ( heb ik uiteraard van horen zeggen want ik heb natuurlijk niet gekeken), niet op de lijn was penal opnieuw en geel voor de keeper, en tijdens een strafschoppenserie was het alleen opnieuw en geen geel.
 

Maasveld

Well-known member
Nieuwe richtlijn toch sinds de VAR ?

Dat zag je ook tijdens het WK vrouwen ( heb ik uiteraard van horen zeggen want ik heb natuurlijk niet gekeken), niet op de lijn was penal opnieuw en geel voor de keeper, en tijdens een strafschoppenserie was het alleen opnieuw en geen geel.
Voor zover ik weet heeft dat nooit gemogen, maar is daar nooit fatsoenlijk op gelet (net als met te vroeg inlopen overigens). Ze zullen wel gezegd hebben dat ze er beter op gingen letten, maar dat duurt meestal ongeveer 1 maand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Volgens mij altijd de regel geweest. Dit jaar schijnbaar de regel waar ze extra gaan op letten, de eerste paar weken...
 

Batigoal

Well-known member
Grappig feitje: twee keer werd de Europese Supercup met penalties besloten. Beide keren werd Frank Lampard uitgeschakeld. De eerste keer als speler, gisteravond als trainer.
 

SanMark.

Well-known member
Voor zover ik weet heeft dat nooit gemogen, maar is daar nooit fatsoenlijk op gelet (net als met te vroeg inlopen overigens). Ze zullen wel gezegd hebben dat ze er beter op gingen letten, maar dat duurt meestal ongeveer 1 maand.

Omdat er nu Var is . Is het nu altijd 100% duidelijk . Ik dacht dat dit nu een regel was die ze consequent zouden uitvoeren.
 

JMD

Well-known member
Klopt. Volgens mij altijd de regel geweest. Dit jaar schijnbaar de regel waar ze extra gaan op letten, de eerste paar weken...

Was idd 30 jaar terug al de regel, toen ik keepte bij de E-tjes en D-tjes... :p
Er wordt alleen nooit voor gefloten idd, alleen tijdens het WK Dames gebeurde dat. Net zoals er overigens ook zelden wordt gefloten voor te vroeg inlopen van de overige spelers.
 

Forza AZ

Well-known member
Zowel de jeugd van AZ als die van Ajax hebben zich geplaatst voor de 1/8e finales van de Youth League.:

-AZ won thuis met 5-0 van Eintracht Frankfurt
-Ajax won met 0-1 bij MTK Budapest
 

Forza AZ

Well-known member
In de 1/8e finales van de Youth League speelt AZ uit tegen Barcelona. Ajax speelt uit tegen Sporting Portugal.
 

Mario

Well-known member
AZ onder 18 verslaat de leeftijdsgenoten van Real Madrid met 4-0, en plaatst zich daardoor voor de halve finale van de Youth League.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat is vet! Hopelijk kunnen ze de Youth League winnen, dat zou een mooie stunt zijn.
Halve finale tegen Sporting Portugal op 21 april. Eindelijk kans op revanche voor 2005. ;)

Andere deelnemers zijn AC Milan en de winnaar van Borussia Dortmund-Hajduk Split.
 
Bovenaan