[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Amen. Na dit seizoen er maar mee kappen? Niet te doen de nieuwe layout en spelelementen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik wil wel weer een seizoen spelen in een league waarin ik nog niet gespeeld heb, maar vrees dat OSM steeds meer iets wordt waarvoor je meer en meer moet betalen. Hoe zijn die seizoenkaartdagen eigenlijk verrekend?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb daar een x-aantal punten voor gekregen. Genoeg om voorlopig het spel gewoon te spelen. Alleen vind ik er geen ruk meer aan. Valt het spel zonder er geld in te steken nog wel te spelen?

We zijn nu geloof ik ook echt met z'n vieren of vijven over. Ik kan nergens terugzien wanneer men voor het laatst heeft ingelogd. Als jij door wil naar een nieuwe bestemming, dan kun je deze hier neerzetten. Dan gaat de competitie gewoon door en zal iemand anders moderator worden. Ook deze keer kwam de competitie redelijk vol met vreemdelingen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Als jullie het nog erg leuk vinden wil ik de competitie nog wel een jaartje voortzetten.
 

Hankie

Well-known member
Ik vind het nog wel geinig hoor. En ik denk een volledig seizoen in de nieuwe layout beter werkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok kijken we het nog een seizoen aan. Mensen nog een bestemming in gedachte?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat er een bug zit in OSM. Ik kan de competitie niet overzetten. Volgend seizoen is het weer Bosni?. Vervolgens moet ik mij laten kicken en dan kan ik weer een nieuwe competitie opzetten. Geen club kiezen als we weer in Bosni? zitten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kies ook niks.. Dan maar even wachten.. Liefst een land waar ik nog niet ben geweest. Ik wil die wereldkaart wel vol :p

Kan alleen even niet vinden waar die wereldkaart nu staat?
 
Bovenaan