[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Er is natuurlijk ook de optie om nadat iedereen van DVK binnen is de competitie open te gooien. Dan is je competitie ook wat voller/spannender en heb je niet een extreem kort seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben ik het mee eens. Of we moeten proberen om nog een aantal mensen via pb te benaderen. Op tijd dan.

Liever geen Zwitserland, daar ben ik nu met een ander account bezig.

Polen of Tsjechi? en eventueel Oostenrijk is wat mij betreft prima.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Grr. Prijzen winnen lukt maar niet. Volgens mij de vorige competitie ook al de bekerfinale verloren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had een trainingskamp ingezet. Is dat een schrale troost?

Nauwelijks. Mijn trainingskampen zijn deze competitie nauwelijks succesvol geweest. Drie keer tegen PES5 gespeeld en de twee keren met trainingskamp verloren en zonder gewonnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgende bestemming is Tsjechi?. Iedereen kan instromen en ik zet daarna de deur open voor buitenstaanders.
 

zwammy

Well-known member
Bekerfinale verliezen door een pingel van Messi, ik denk dat Ronaldo stiekem zelfs hierom moet lachen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder wel een speler met rendement. Geloof iets van 13 keer in 11 wedstrijden gescoord. Heb je alleen geen fuck aan als het een faalhaas is wanneer het erom gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iemand nog een bestemming in gedachte? De volgende competities zijn net als de voorgaande competities competities met 16 clubs:

Bosni?, Chili, China, Georgi?, Griekenland, Iran, Marokko, Nederland 3e Zaterdag, Nederland 3e Zondag, Noorwegen, Oekra?ne 2e divisie, Oezbekistan, Peru, Polen, Rusland, Servi?, Uruguay, Zuid-Afrika, Zweden en Zweden 2e divisie.
 

Fabian

Active member
Ik hou het voor gezien mensen. Heb nu een aantal competities meegespeeld en ik ben er voor even klaar mee.

Wellicht keer ik weer een keer terug.
 
Bovenaan