Haha, Ja Max regelde stiekem nog wat geld voor mij zodat ik nog 2 spelers kon kopen, en had nog een TK tje. Sorry jongen, gij hebt de derby al van Abu gewonnen en Max heeft al zo weinig
Gefeliciteerd Max. Gisteren helemaal vergeten om een tk in te zetten in de bekerfinale.
Iemand nog een bestemming in gedachte? De volgende competities zijn net als de voorgaande competities competities met 16 clubs:
Bosni?, Chili, China, Georgi?, Griekenland, Iran, Marokko, Nederland 3e Zaterdag, Nederland 3e Zondag, Noorwegen, Oekra?ne 2e divisie, Oezbekistan, Peru, Polen, Rusland, Servi?, Uruguay, Zuid-Afrika, Zweden en Zweden 2e divisie.
Liefst een land waar ik nog niet geweest ben.
Gefeliciteerd!Hoppa ! Bekerwinnaar
Iemand nog een bestemming in gedachte? De volgende competities zijn net als de voorgaande competities competities met 16 clubs:
Bosni?, Chili, China, Georgi?, Griekenland, Iran, Marokko, Nederland 3e Zaterdag, Nederland 3e Zondag, Noorwegen, Oekra?ne 2e divisie, Oezbekistan, Peru, Polen, Rusland, Servi?, Uruguay, Zuid-Afrika, Zweden en Zweden 2e divisie.
Met hoeveel zijn we nog? Ik geloof dat we aan 10/12 clubs ook wel genoeg hebben.