[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
Haha, Ja Max regelde stiekem nog wat geld voor mij zodat ik nog 2 spelers kon kopen, en had nog een TK tje. Sorry jongen, gij hebt de derby al van Abu gewonnen en Max heeft al zo weinig :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, Ja Max regelde stiekem nog wat geld voor mij zodat ik nog 2 spelers kon kopen, en had nog een TK tje. Sorry jongen, gij hebt de derby al van Abu gewonnen en Max heeft al zo weinig :D

De ultieme poging om nog voorbij PES5 te komen en ik had verder toch niets meer aan het geld. Ook wel eens leuk als PES5 een seizoen geen kampioen wordt.

Gefeliciteerd Max. Gisteren helemaal vergeten om een tk in te zetten in de bekerfinale.

Dank. Wel jammer, anders kwam het aantal keurig op 10 trainingskampen tegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit seizoen dus weer PES5 die met de titel aan de haal gaat. Congrats! De pot tegen Mario was wel de laatste pot waar PES5 punten kon verliezen.

Ondanks er genoeg managers buiten DVK hebben deelgenomen werd de competitie er niet heel veel beter op. Helaas een hoop inactieve gasten.

Is er nog animo voor een volgend seizoen en zo ja welke bestemming. Hier onder de opties:

Iemand nog een bestemming in gedachte? De volgende competities zijn net als de voorgaande competities competities met 16 clubs:

Bosni?, Chili, China, Georgi?, Griekenland, Iran, Marokko, Nederland 3e Zaterdag, Nederland 3e Zondag, Noorwegen, Oekra?ne 2e divisie, Oezbekistan, Peru, Polen, Rusland, Servi?, Uruguay, Zuid-Afrika, Zweden en Zweden 2e divisie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het seizoen zit er alweer bijna op.

Is er nog animo voor een volgend seizoen en zo ja welke bestemming. Hier onder de opties:

Iemand nog een bestemming in gedachte? De volgende competities zijn net als de voorgaande competities competities met 16 clubs:

Bosni?, Chili, China, Georgi?, Griekenland, Iran, Marokko, Nederland 3e Zaterdag, Nederland 3e Zondag, Noorwegen, Oekra?ne 2e divisie, Oezbekistan, Peru, Polen, Rusland, Servi?, Uruguay, Zuid-Afrika, Zweden en Zweden 2e divisie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met hoeveel zijn we nog? Ik geloof dat we aan 10/12 clubs ook wel genoeg hebben.

Nu 6 van het forum en we hebben nu 4 gasten in de competitie. Met 10 of 12 clubs is de competitie nogal snel voorbij. Vandaar dat we steeds in competities met 16 teams zitten. Je hebt soms alleen de pech dat die 4 gasten inactief zijn zoals in de Chinese competitie en soms mazzel zoals dit keer dat de gasten actief zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is Bosni? geworden. Ik heb de competitie direct open gezet in de hoop dat hij redelijk volstroomt.
 
Bovenaan