[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Die viel in principe buiten mijn budget, maar afgelopen nacht is er weer een speler vertrokken. Ik zat al in de competitie zelf kijken, maar alleen Voetbal-Coach had nog een betaalbare jonge aanvaller. Die kon ik echter niet kopen, want anders had hij kennelijk te weinig aanvallers in zijn selectie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voorin nu wel uitgeshopt. Na de komst van de 18-jarige Bonazolli heb ik genoeg trainbare aanvallers om het tot het einde van de competitie mee uit te zingen. Qua keepers heb ik twee trainbare keepers waarmee ik in principe het tot het einde van de competitie moet kunnen uitzingen. Nu kijken naar versterkingen voor de achterhoede en het middenveld. Dat mogen ervaren (kwaliteiten bovenkant 80) en trainbare aanwinsten (hoog zeventig/begin 80) zijn. Het is wel weer even wachten op de volgende verkoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

Dank, maar de ondergrens in de verdediging voor de basis is inmiddels bij mij 84 en als je naar niet-trainbare spelers kijkt zelf 87. Ik koop tenzij een nieuwe blessuregolf/kaartenregen geen oudere spelers voor de bank. Ik had wat opstart problemen qua transfers met Leicester City, maar halverwege de competitie heb ik toch wel een leuke selectie. Ik heb acht punten voorsprong op de nummer zestien (mijn doelstelling), dus het ziet er best zonnig uit. Zelfs de kwartfinale van de beker gehaald, maar Man Utd die zal daarin zeker te sterk zijn.
 

Nik

Member
Aston Villa draait momenteel op volle toeren. Na een stroeve start hebben we inmiddels van de laatste 7 wedstrijden 6 keer gewonnen. We staan momenteel 7e met 7 punten voor op de nummer 10 (doelstelling).
 

Mario

Well-known member
Het draait voor geen meter bij Crystal Palace. Ik heb het seizoen reeds opgegeven, in ieder geval laat ik wel een mooi team achter voor mijn opvolger. Daar haal ik nu ook de lol uit, want van de resultaten moet ik het niet hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

Inmiddels voor teveel geld Praet gekocht. 21-jarige middenvelder van Anderlecht die iemand goed had gescout. Ik wilde hem niet mislopen, dus uiteindelijk gisteren Schwarzer voor ruim onder transferwaarde op de transferlijst geplaatst en daarna was hij vrij snel verkocht. Het middenveld lijkt voorlopig wel even op orde.

De focus verschuift nu vooral naar een jonge verdediger van hoog 70 of in de 80 of een verdediger hoog 80 of begin 90.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ik heb Varane kort geleden nog gehaald. Ben voorlopig uit mijn centjes. Niemand wil Coloccini, dus daar zit ik nog aan vast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien dat ik straks in een schorsingen regen kom, er staan er een flink aantal op scherp. In dat geval kan ik Coloccini wel gebruiken, maar dan zal ik ook eerst weer een of twee spelers moeten verkopen. Tot dusver lopen ze gelukkig om de beurt tegen de derde gele kaart aan.
 

Fabian

Active member
Ik heb wel een aardig elftal nu, maar juist op dat moment komt de klad er een beetje in. Maar goed... sta nog altijd tweede. Is al meer dan ik kon hopen met Newcastle.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

Zonde man. Vanmorgen kon je voor 2,4 miljoen Schwarzer met 80 keeperskwaliteiten oppikken. Aan mijn verdediger die op de transferlijst staat heb je weinig behalve voor de handel.
 
Laatst bewerkt:

Kevah

New member
Ja moeten wel 87 zijn ongeveer op zijn minst en nu heb ik nog geen geld. Dus moet ik even wachten. Heb mijn reserve keeper al wel te koop gezet en de computer bied steeds op krancjar Maar te weinig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook nog geen geld, zoek in min of meer dezelfde categorie en ik ben straks bereid om een redelijk prijs te betalen.

Ik dacht dat er eentje in hoge nood zat met blessures en schorsingen.

Verkoop verder nog maar even niets aan Kevah, want QPR mag vanavond tegen mijn ploegje aantreden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij hoef jij je niet heel erg zorgen te maken met je aanval en middenveld. Heb je als QPR gewoon even een voorhoede met Ibrahimovic en Suarez... Je middenveld is ook een stuk beter.
 
Bovenaan