[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

banshee

Member
Volgens mij hoef jij je niet heel erg zorgen te maken met je aanval en middenveld. Heb je als QPR gewoon even een voorhoede met Ibrahimovic en Suarez... Je middenveld is ook een stuk beter.

Grootste probleem is de leeftijd van je selectie/spelers. Weinig goed trainbare jongens...

Vergelijk dat eens met de selectie van Arsenal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Grootste probleem is de leeftijd van je selectie/spelers. Weinig goed trainbare jongens...

Vergelijk dat eens met de selectie van Arsenal.

Arsenal heeft inderdaad een prima trainbare selectie. Op zich hoeft een oude selectie geen probleem te zijn. Bij Excelsior ging dat prima doordat je ze ook zo weer doorverkoopt. In het dure Engeland is dat echter wat lastiger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zou bij mij ook in de basis staan. Voor dat geld kan ik echter ook twee spelers kopen die bij mij in de basis zouden staan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb Verrati maar gekocht. Ik weet niet wie Chelsea is, maar: Prutser :rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je bent een speelronde te vroeg. Je staat nu nog op doelsaldo onder Chelsea.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De bus parkeren en dan nog met 1-0 eraf gaan.

Hmm.. Die wilde ik halen, maar moest nog even sparen. Dealtje maken met Zivkovic?

Interessante speler. Ik moet alleen nog wat transfers afwachten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb een eerste bod op Barkley gedaan. Als jij 15.000.000 biedt op Zivkovic, dan wil ik er nog wel 5 miljoen bij doen voor Barkley. Deal?
 

Mario

Well-known member
Stoke wil mijn zelfopgeleide middenvelder telkens kopen voor een appel en een ei. Als ik meer vraag haken ze af ... stom computer team. Zowaar gewonnen gisteren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie net dat ik 13e moet worden en 12e sta, met een flink gat naar de 13e plaats. Lekker uitspelen dus.
 
Bovenaan