[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

Volgens mij waren het jouw spelers die mijn sterspeler die kaart hebben aangesmeerd :)

PS Gelimiteerde spelers kunnen geen jurist inhuren als ze al 8 personeelsleden hebben

Alles voor de winst Banshee...

Je mag overigens negen personeelsleden hebben. Ik zit er nu nog op acht, omdat ik nog geen blessures heb gehad. Verder zou ik er anders een personeelslid tijdelijk uitgooien om de schorsing van je beste speler te halveren.

Hazard loopt ff tegen rood aan vlak voor de 'kraker' met Newcastle... United ;).

Kraker tegen Newcastle? Ik schat Fabian zijn trainerskwaliteiten hoog in, maar jouw selectie is wel heel veel beter.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Sinds mijn beste speler/spits geschorst is win ik 3x op rij met 1-0. :) Door in de beker en weer keurig middenmoot.
 

Wigboldus

Well-known member
per ongeluk een 3e verdedigende middenvelder gekocht ipv aanvallend. Die positie in ieder geval voor de rest van het seizoen goed bezet en mijn verdediging daarachter staat ook prima tot nu toe. Tot nu toe gaat het prima. Gewonnen van de teams waarvan ik moest winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leicester City gaat als de malle, maar ik heb ook een relatief makkelijk programma gehad.
 

fr-keff

Active member
In Newcastle nemen ze de kraker ook gewoon heel serieus en gooien er nog ff snel een trainingskamp tegen aan...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
7-3 en 0-8 gewonnen. Aan scorend vermogen ligt het de laatste dagen niet.
 
Bovenaan