[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Maasveld

Well-known member
Ik heb 3 trainbare middenvelders te koop: Stambouli (80), Chadli (82), en Townsend (83). Ze staan op de transferlijst, maar een ieder met een redelijk bod mag ze hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even afwachten op transfers, maar een trainbare middenvelder rond de 80 kan ik gebruiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag ook niet mopperen. De transfers gaan minder soepel dan vorig seizoen, maar de prestaties gaan prima. Deze rond zelfs een keer geen rode kaart.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

[OSM] DVK 2.0 in de Premier League

Wat heb jij veel spelers Max.

Het verkopen wil nog niet echt vlotten.

Haha Max, voor onder de waarde gaat een beetje te ver. Gooi er nog 2,5 miljoen op en hij is van jou.

Dan moet ik wachten. Ik had niet meer geld. Met een verkoop per dag schiet het niet heel erg op met de spelerwaarden van mijn selectie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook niet voor 150% ofzo? Vooral de mindere goden moeten toch wel weg kunnen

Dat zal wellicht wel helpen, maar ik heb besloten om aan de bovenkant ze op de transferlijst te zetten. Bij Excelsior verkocht ik spelers op die manier zonder enig probleem.
 

Nik

Member
Je zal toch echt in de prijzen moeten zakken om je spelers te verkopen denk ik, Max. Een speler van 3,5miljoen voor 8,8miljoen op de transferlijst zetten is echt een paar miljoen teveel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je zal toch echt in de prijzen moeten zakken om je spelers te verkopen denk ik, Max. Een speler van 3,5miljoen voor 8,8miljoen op de transferlijst zetten is echt een paar miljoen teveel.

Uiteindelijk verkoop je ze wel, maar het vergt enorm veel geduld. Ik zal van het weekend wat gaan klooien met de bedragen.
 

Wigboldus

Well-known member
slechts 3 punten, maar al 2 keer tegen een top 4 team gespeeld. Het komt wel goed dus. Doelsaldo is 0 dus dat is best goed.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Met WBA 4 uit 4, twee logische nederlagen (Chelsea en Everton uit), maar de 4 punten werden gepakt tegen concurrenten, Villa en Leicester.
 
Bovenaan