[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Dat dacht ik ook, maar Artetta is voor 14 miljoen verkocht aan de computer.
 

zwammy

Well-known member
Als mijn speler 16 miljoen waard is kan ik hem natuurlijk niet voor 9 op de TL zetten, daarom lijkt me dat zo gek.

JMD, even bod accepteren jongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor het minimale bedrag mogelijk zou hij sowieso moeten worden opgepikt zou je zeggen.
 

Fabian

Active member
Wie heb ik eigenlijk blij gemaakt met een aanvaller? Ik drukte wel op die knop van accepteren, maar toch...
 

zwammy

Well-known member
Een mooi bod van 5 mln boven de waarde afwijzen Zwammy... je bent nogal wat van plan dit seizoen :)

Op wie? Aston Villa zat 2 miljoen onder markwaarde toch?

Anders heb ik het verkeerd gezien en mag je het nogmaals doen, dan is hij van jou
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mij Evans gunnen is inderdaad wel schappelijk. Nu verschuift mijn focus wel naar het middenveld en een keeper. Helaas zijn middenvelders over het algemeen wat prijzig.
 

Fabian

Active member
Dankzij Max kon ik Flamini halen die voor een schappelijke prijs op de transferlijst stond. Ik heb al aardig ingekocht.

Vooral mijn verdediging was niet best, dus daar had ik me vooral op gefocust. Ik moet nu nog een betere keeper voor achter Krul.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, die wilde ik ook wel hebben. Maar goed Leicester City is nog niet het transfer power house Excelsior. In principe zou ik ook meer geholpen zijn met twee middenvelders een categorie lager zo rond de 80.
 

Mommiej

Well-known member
Mommiej, hoeveel vraag jij voor Robertson? En Maasveld voor Rose?

oei, basisspeler en nog jong. Neem aan dat jij hem erbij wilt voor de bank en dan te trainen of niet? Als ik hem op de markt zou zetten zou het voor ergens tegen de 20 mln zijn.
 
Bovenaan