[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

banshee

Member
Even terug kijken naar de afgelopen competitie...

Feyenoord kreeg 6 trainingskampen tegen zich.
PSV kreeg 7 TK tegen zich.
Ajax kreeg 10 !!! TK tegen zich...


... en SC Heerenveen kreeg er 0 tegen.

Goh, hoe kan het toch dat Heerenveen kampioen is geworden ?

:football2: :D
 

Fabian

Active member
Ik heb wel het meest aanvallend gespeeld van iedereen. Vol erop!

En twee keer met keiharde cijfers winnen van Ajax is ook lekker.
 

Mario

Well-known member
Uiteindelijk 9e geworden met Vitesse. 4 plaatsen te laag, maar als klein excuus geldt dat ik pas laat ben ingestapt.

Als we naar Engeland gaan zou ik graag Crystal Palace willen reserveren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik werd 4e en moest 2e worden met Twente. Niet gelukt, maar dat geeft niks.
 

fr-keff

Active member
Goh, hoe kan het toch dat Heerenveen kampioen is geworden ?

:football2: :D

PES5 is de beheerder. En als Blatter ook over OSM heerst dan is het een makkelijk optelsommetje... :) Zou mij dus ook niks verbazen mocht Arsenal de kampioen worden in Engeland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wachten tot morgen en PES5 moet dan de competitie vrijgeven dacht ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Allereerst, dank voor de felicitaties allemaal! Wat een spannende ontknoping. Nadat de wedstrijd in Groningen al vrij vlot beslist was, keek ik alleen nog maar naar het scorebord van Cambuur - PSV. Toen Cambuur ook nog scoorde was het wel duidelijk. Feest in Heerenveen en dat dankzij de buren van 30 km verderop! Ook Abu met terugwerkende kracht bedankt om tot inkeer te komen en netjes ontslag te nemen, want anders was Cambuur natuurlijk nooit zo sterk geweest om van PSV te winnen.
Wel grappig trouwens. PSV verspeelde de titel op de z'n JMD's om het maar zo te noemen. En dat terwijl hij voor zijn doen zo optimistisch was. Ik vond het een mooi seizoen en heb, ondanks de geluksfactor, toch ook ondervonden dat je met de juiste tactiek per wedstrijd toch ook het nodige kunt winnen.

Volgend seizoen Engeland. Ik hoop jullie daar allemaal weer aan te treffen. Jullie gaan in ieder geval automatisch mee naar de volgende competitie. Hopelijk komen er nog een paar bij!
 

JMD

Well-known member
Wel grappig trouwens. PSV verspeelde de titel op de z'n JMD's om het maar zo te noemen. En dat terwijl hij voor zijn doen zo optimistisch was.
Ik heb mijn lesje wel weer geleerd ja...

Dus als PSV volgend seizoen met nog 4 ronden te gaan 6 punten voorstaat zal ik weer zeggen dat alles nog mogelijk is... ;)

Gefeliciteerd PES5 trouwens.
 

Maasveld

Well-known member
Allereerst, dank voor de felicitaties allemaal! Wat een spannende ontknoping. Nadat de wedstrijd in Groningen al vrij vlot beslist was, keek ik alleen nog maar naar het scorebord van Cambuur - PSV. Toen Cambuur ook nog scoorde was het wel duidelijk. Feest in Heerenveen en dat dankzij de buren van 30 km verderop! Ook Abu met terugwerkende kracht bedankt om tot inkeer te komen en netjes ontslag te nemen, want anders was Cambuur natuurlijk nooit zo sterk geweest om van PSV te winnen.
Wel grappig trouwens. PSV verspeelde de titel op de z'n JMD's om het maar zo te noemen. En dat terwijl hij voor zijn doen zo optimistisch was. Ik vond het een mooi seizoen en heb, ondanks de geluksfactor, toch ook ondervonden dat je met de juiste tactiek per wedstrijd toch ook het nodige kunt winnen.

Volgend seizoen Engeland. Ik hoop jullie daar allemaal weer aan te treffen. Jullie gaan in ieder geval automatisch mee naar de volgende competitie. Hopelijk komen er nog een paar bij!
Dus ik bezorg jou, mijn aartsrivaal, de titel en dan pik je Arsenal van me in. Rare jongens die Friezen.

Gefeliciteerd overigens.
 

Nik

Member
Ik zie dat je het eigen vermogen aangezet hebt, PES. Lijkt me dat je dat niet bewust gedaan hebt, of wel? Anders wordt het geen leuke competitie denk ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat je het eigen vermogen aangezet hebt, PES. Lijkt me dat je dat niet bewust gedaan hebt, of wel? Anders wordt het geen leuke competitie denk ik.

Ik denk dat die inderdaad per ongeluk aangevinkt stond. Ik weet nog niet eens wat dat precies inhoudt trouwens. Beloningen kun je dan krijgen toch? Kan iedereen dat?
 
Bovenaan