Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het wonder is gescheten FC Groningen wint de beker van Twente. Ik had er geen stuiver voor gegeven, maar het is toch gelukt.
Een mooie troost voor een zeer schraal seizoen. Maar, deze prijs nemen ze me niet meer af.
Verder net een geschorste speler verkocht. Hopelijk dat een van de geblesseerde spelers ook wordt opgepikt, dan kan ik nog iets doen voor het laatste duel.
We zijn met een klein clubje dus iedereen zou wel een club vinden naar zijn voorkeur. Nu 17 van de 18 plekken bezet dus nog drie clubs over? Dan weet iedereen in elk geval dat hij 18 punten haalt, haha.
Ik zou ook wel mee willen doen als ik West Ham krijg. Hoeveel dagen nog voordat jullie overgaan, dan kan ik op tijd ontslag nemen bij mijn huidige club?
Ik zou ook wel mee willen doen als ik West Ham krijg. Hoeveel dagen nog voordat jullie overgaan, dan kan ik op tijd ontslag nemen bij mijn huidige club?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.