[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Fabian

Active member
Het lijkt erop dat we volgend jaar naar Engeland gaan.

Ik ga wel op vakantie, maar zal proberen om mee te doen. Ze hebben daar wifi.

Oh ja... zou je nog ??n of twee keer willen verliezen deze competitie? Gelijkspelen mag ook.
 

fr-keff

Active member
Fabian moet je nog tegen Willem II? Zou graag 10de worden en Willem II onder mij houden. Vanavond tegen PES5.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

Bah waardeloos gelijkspel tegen Go Ahead Eagles. Rode kaart in de negende minuut en een tegentreffer in de 89ste minuut. Hopelijk verlopen de resterende duels beter. Maar goed, eerst maar eens drie basisspelers vervanger door schorsingen.
 

JMD

Well-known member
Pfff. Zo sta je 6 punten voor, 2 nederlagen verder is het gewoon weer spannend bovenaan. Damn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

Ik vond je voor jouw doen al erg optimistisch. De komende speelronde gewoon weer winnen. Dat is voor mij helemaal prima.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Bij Dordrecht nu kwestie van seizoen uitvoetballen. 16e plaats lijkt hoogst haalbare en dat is voor Dordrecht doen al goed genoeg natuurlijk.
 

Mommiej

Well-known member
Doelstelling van bestuur is 14. Ik kwam er sowieso pas na wedstrijd 4 of 5 bij en toen hadden ze alles kansloos verloren. Dus was zelf tevreden op dat moment met P17.
 

fr-keff

Active member
3 punten uit bij Heracles die totaal uit de lucht komen vallen... Laatste speelronde toch nog een beetje hoop op plek 10!

En uhh.... Ajax - Feyenoord: 1-8...
 

JMD

Well-known member
Ajax - Feyenoord bij rust 1-7... Hoe lachwekkend en niet realistisch wil je het hebben??

Anyway, nog 3 kanshebbers voor de titel: PSV (naar Cambuur), Heerenveen (naar Groningen) en Feyenoord (thuis tegen Heracles)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer keurig naar plaats twaalf gesprongen. Wel weer twee blessures erbij, dus aan die twee heb ik niets meer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een spanning zeg! Nu eerst de bekerfinale tussen Banshee en Satyr en dan de ontknoping.

Mario, ik heb je uitgenodigd voor een oefenduel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voetbal-Coach heeft/had geen telefoon meer, dus die kan niks doen op OSM :)
 
Bovenaan