[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

fr-keff

Active member
Na 1 punt uit de laatste 6 wedstrijden heeft AZ weer eens 3 punten gepakt... De achterstand op plek 5 is 10 punten... Het lijkt onmogelijk maar heel misschien... ;)
 

banshee

Member
Gelijk gespeeld tegen Vitesse. Het gaat echt voor geen meter: verliezen van Willem II en van ADO... Baal van de resultaten van dit team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bah een vroege rode kaart en een winnende tegentreffer in de slotfase tegen Vitesse (MR71). Nu moet ik maar de 13e plek proberen vast te houden. Meer wordt het niet.
 

Nik

Member
Na 2 gelijke spelen tegen Feyenoord en Ajax, vanavond een overwinning op Jamel's Heracles. Plek 10 komt in zicht nadat AZ wederom verloor.
 

Mario

Well-known member
Voor mijn middenvelders moet toch echt meer geboden worden beste colleagae. Ibarra is niet te koop ... Hij is trouwens ook geblesseerd momenteel.
 

JMD

Well-known member
6 punten voor + beter doelsaldo met nog 4 duels te gaan. Dat mag niet meer misgaan...
 

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

2-0 op m'n falie gekregen van Excelsior... Van harte !!

Dank, geeft de kwaliteit van de spelers eindelijk weer eens de doorslag.

Heb je nog een zwaar programma richting het slot van de competitie?
 

banshee

Member
Dank, geeft de kwaliteit van de spelers eindelijk weer eens de doorslag.

Heb je nog een zwaar programma richting het slot van de competitie?

Ik moet nog tegen de nr 6 Zwolle...
Ik moet nog tegen de nr 5 Twente...
Nog tegen de nr 2 Heerenveen
en nog tegen nr 1 PSV...

Dus, beslis zelf maar of ik nog een zwaar programma voor de boeg heb :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah, dan kan ik je misschien nog voorbij. Ik speel tegen allemaal ploegen uit het rechterrijtje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dank Kevah! Nu consolideren, dan toch mooi drie plekjes boven doelstelling. Gezien de selectie zou er meer in moeten hebben gezeten, maar ik moet nog groeien als manager.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het lijkt erop dat we volgend jaar naar Engeland gaan.

Ik heb zelf gewonnen van ADO. Lekkere wedstrijd. Er komen nu nog drie finales aan!
 

fr-keff

Active member
Haha klopt. En de laatste dagen ben ik het een beetje vergeten door tijdgebrek. Doelstelling halen ging er sowieso niet meer inzitten. Vanavond maar winnen dan. ;)
 
Bovenaan