Oranje: voor de poorten van de hel.

Mario

Well-known member
2-1 verliezen in Tirana en dan vervolgens thuis 1-0 in de 89e minuut ...

Maar goed, voorlopig zijn we daar nog lang niet. Ik denk dat vanavond cruciaal zal zijn, aangezien er een grote kans is dat de Turken punten laten liggen bij Tsjechi?. Thuis tegen IJsland zie ik de Turken tot meer in staat.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk eerlijk gezegd dat we wel 2 keer gaan winnen (weliswaar met hangen en wurgen) maar dat die Turken het niet meer laten liggen.
 

erka

Well-known member
Waar is dat 2x winnen op gebaseerd? Er is niks de laatste maanden dat er op wijst dat we 2x gaan winnen.

Ik denk dat we het schip in gaan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Waar is dat 2x winnen op gebaseerd? Er is niks de laatste maanden dat er op wijst dat we 2x gaan winnen.

Ik denk dat we het schip in gaan.

Waarom niet? Omdat we een paar keer verloren hebben moet je er dus maar vanuit gaan dat je nu ook niet gaat winnen? Waar is het op gebaseerd dat we het schip in gaan dan? Ik heb ook wel de slechte wedstrijden gezien maar ik blijf er van overtuigd dat dat niet debasis hoeft te zijn, dat we beter kunnen en dat dat er ook een keertje uit komt maar goed, we zullen het wel meemaken. Dat het 2 keer een makkie wordt zul je mij iig niet horen zeggen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik blijf optimistisch. Oranje wordt 3e en wint ook de playoffs. En gaat ver komen in Frankrijk.
 

erka

Well-known member
Waarom niet? Omdat we een paar keer verloren hebben moet je er dus maar vanuit gaan dat je nu ook niet gaat winnen? Waar is het op gebaseerd dat we het schip in gaan dan? Ik heb ook wel de slechte wedstrijden gezien maar ik blijf er van overtuigd dat dat niet debasis hoeft te zijn, dat we beter kunnen en dat dat er ook een keertje uit komt maar goed, we zullen het wel meemaken. Dat het 2 keer een makkie wordt zul je mij iig niet horen zeggen.

Omdat we al de hele kwalificatie ontiegelijk slecht spelen en elke tegenaanval bijna een goal is misschien?
 

erka

Well-known member
Overigens denk ik ook dat de Turken niet gaan winnen, om dezelfde reden. Dus spannend wordt het sowieso wel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat we al de hele kwalificatie ontiegelijk slecht spelen en elke tegenaanval bijna een goal is misschien?

Tuurlijk is het slecht maar het is nou niet alsof we elke wedstrijd worden weggetikt. Verder drijf je een tikje over met bijna elke tegenaanval die een goal is. De meeste tegengoals ontstaan uit dramafouten dus wellicht dat die een keertje uitblijven maar goed, bij jou is het glas half leeg en bij mij zowaar een keertje half vol.
 

erka

Well-known member
Tuurlijk is het slecht maar het is nou niet alsof we elke wedstrijd worden weggetikt. Verder drijf je een tikje over met bijna elke tegenaanval die een goal is. De meeste tegengoals ontstaan uit dramafouten dus wellicht dat die een keertje uitblijven maar goed, bij jou is het glas half leeg en bij mij zowaar een keertje half vol.

Ja, klopt. Ik heb er weinig vertrouwen in. Ik ben bang dat je dat niet ineens om kunt draaien.

Maar goed, voorafgaand aan het WK was dat ook zo, en toen lukte het ineens wel. Dus hopelijk krijg jij gelijk.
 

de waan

Well-known member
Ik zit op de lijn Erka. Het is negen van de tien keer zo verschrikkelijk slecht dat ik amper kan voorstellen dat het nu ineens gaat lopen.

Maar ik laat me graag verrassen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het hoeft toch ook helemaal niet ineens te gaan lopen? Nogmaals, hoe slecht het ook was, het is nou niet zo dat we elke wedstrijd helemaal weggespeeld zijn ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het hoeft toch ook helemaal niet ineens te gaan lopen? Nogmaals, hoe slecht het ook was, het is nou niet zo dat we elke wedstrijd helemaal weggespeeld zijn ofzo.

Klopt. We spelen wel steeds slecht, maar alleen uit in IJsland zijn we weggetikt. Als het een keer mee zit voorin en het achterin goed afloopt, dan kun je gerust winnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik sluit niet uit dat we 2 keer winnen, maar heel optimistisch ben ik nu ook weer niet. Maar goed tegen een Kazachstan en Tsjechie ben je sowieso niet kansloos. De Turken zullen sowieso wel punten laten liggen, maar denk niet dat dit er voldoende gaan worden. Een gelijkspel en overwinning is tenslotte ook voldoende.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik geloof wel dat we twee keer winnen, maar ik denk dat de Turken ook minimaal vier punten pakken in de laatste twee duels.
 

Mario

Well-known member
Als je vanavond wint en de Turken verliezen in Praag, dan zie ik Oranje dinsdag ook wel winnen. Dat zou je dan toch vleugels moeten geven. De kans dat Turkije vanavond verliest acht ik toch wel groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje: voor de poorten van de hel.

Stelletje prutsers. Zelfs de uitzondering dat ik voor Ajax ben als ze in oranje spelen weten ze het te verkloten. Feyenoord werd tenminste derde op het WK in Brazili?.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan