Oranje: voor de poorten van de hel.

De Wolf

Well-known member
1981, Frankrijk, Nederland moest winnen... 2-0 verloren.
1983 Spanje moest met 11 goals verschil van Malta winnen, kon nooit. Werd 12-1.
1985 Play off tegen Belgi?, kort voor tijd 2-0! WE GAAN NAAR MEXICO, werd het nog 2-1
2001 Ierland uit, makje 0-1, vlak daarvoor nog op Wembley (of weet ik veel waar) met 0-2 gewonnen, appeltje eitje. Makje 1-0.

2015
Kunnen we dinsdag invullen, want aan bovenstaand rijtje kan deze kwalificatie toegevoegd worden.
Zou me niet verbazen dat Turkije nog verliest, maar Oranje ook verliest.

Heel Europa gaat naar Frankrijk. Behalve Nederland, wij blijven thuis.

Abu, ik kan ook de beginpost bijhalen. Ik denk dat we gewoon nog moeten afwachten. We hebben nog een kans en laten we maar hopen dat die gepakt wordt.
 

De Wolf

Well-known member
Kazachstan is te doen. Daarna krijg je Tsjechi?. Dat is ook lastig en eventueel nog een play off.
 

De Wolf

Well-known member
Tegen de Tsjechen is het afwachten of ze zin hebben. Ik kan begrijpen dat ze boven die IJslanders willen eindigen. Overigens is een overwinning op Kazachstan wel voldoende voor een derde plek wanneer de Turken van de Tsjechen en IJslanders verliezen.
 

Shayman

New member
Ik snap mezelf niet maar ergens is de gedachte opgestaan dat we het nog gaan redden ook en het gezond verstand kan dat gevecht maar niet winnen.
 

de waan

Well-known member
Tegen Kazachstan al mis?? Je bent wel erg somber. Als dat zo is kun je beter stoppen.

Kazachstan? Kom op.
Thuis was het na 81 minuten 1-1 en viel de beslissing pas nadat Kazachstan met tien man stond.

Ik heb niet de indruk dat het inmiddels een stukje soepeler loopt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap mezelf niet maar ergens is de gedachte opgestaan dat we het nog gaan redden ook en het gezond verstand kan dat gevecht maar niet winnen.

Ik heb de hele kwalificatie geroepen dat het onmogelijk was om je niet te kwalificeren voor dit EK. Dat we maximaal vier punten zouden halen uit zes wedstrijden tegen Tsjechi?, IJsland en Turkije had ik nooit verwacht. Ik begin wel een beetje te vrezen dat Nederland mijn ongelijk gaat bewijzen. Om die Turken maak ik mij geen zorgen, die gaan wel die punten verliezen, maar dat kan Nederland dus ook makkelijk gaan doen.
 

Eresd?g?

Banned
Nederland gaat t gewoon redden om vervolgens in de play offs nipt te winnen van een Hongarije ofzo. Uiteindelijk op het EK met 0 uit 3 naar huis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Playoffs tegen Schotland voor het EK 2004 was wel mooi. Uit 1-0 verliezen en thuis met 6-0 eroverheen.
 
Bovenaan