Janssen
Well-known member
Hebben we niks beters dan de Jong voor de basis? Die is nu ook weer niet heel overtuigend aan het seizoen begonnen.
Ja Huntelaar maar die mag niet meedoen van Blind.
Hebben we niks beters dan de Jong voor de basis? Die is nu ook weer niet heel overtuigend aan het seizoen begonnen.
Hebben we niks beters dan de Jong voor de basis? Die is nu ook weer niet heel overtuigend aan het seizoen begonnen. Zou Hendrix voor Klaassen doen.
Tete was tot voor kort toch nog een prima rechtsback waar je jaren mee vooruit kon?
En hij wilde eenzelfde clausule waarmee Dick vertrok. Logisch dat je daar als KNVB niet mee akkoord gaat.Gullit wilde zwart op wit hebben dat hij Blind kon opvolgen begrijp ik? Dat zijn geen kleinigheidjes.
Ja, en het dan "simpele zekerheden" noemen. Als dit allemaal klopt spoort Gullit dus ook niet helemaal.
Ik vind dat altijd fascinerend. Dat professionals in de sport met elkaar aan tafel gaan, er niet uitkomen en dat vervolgens de uitkomst is dat er iemand liegt. Op mijn werk maak ik zoiets nooit mee.
Tete was tot voor kort toch nog een prima rechtsback waar je jaren mee vooruit kon?
Stel gewoon een links- en rechtsback die in Engeland spelen op. van Aanholt en Janmaat dus. Gewoon, goede voetballers. Zo moeilijk is het toch niet.
Stel gewoon een links- en rechtsback die in Engeland spelen op. van Aanholt en Janmaat dus. Gewoon, goede voetballers. Zo moeilijk is het toch niet.
Nou ja, er is een reden waarom achtereenvolgens van Gaal, Hiddink en Blind verder zijn gaan kijken nadat ze Janmaat de kans hadden gegeven. Schijnbaar is er toch iets waarom ze een Janmaat niet laten staan.Stel gewoon een links- en rechtsback die in Engeland spelen op. van Aanholt en Janmaat dus. Gewoon, goede voetballers. Zo moeilijk is het toch niet.
Doet me denken aan de roep om van Dijk. Toen hij mee deed bleek hij gewoon te delen in de malaise. Net als Janmaat. Bleek het toch niet zo simpel allemaal.
Doet me denken aan de roep om van Dijk. Toen hij mee deed bleek hij gewoon te delen in de malaise.
Net als Janmaat. Dan voel ik er mer voor Tete gewoon op te stellen, goeie verdediger met een toekomst.