Eef de Kip
Well-known member
Da's wel heel makkelijk, "buiten de gevestigde orde kijken". Wie bepaalt dat, wat is gevestigde orde? v Basten? v Nistelrooij? Henry is toch net zo goed een oud voetballer die nu wat roept als analyticus maar daar kan ik er nog wel 100 van opnoemen. En wat de een gevestigde orde vindt vindt een ander weer heel wat nieuws en vice versa.
Dan zou ik persoonlijk liever als assistent een bewezen oud BC nemen van een andere sport zoals van mijn part hockey of volleybal. Kijken wat die voor inzicht heeft in teambuilding, trainingmethodiek enz. We hebben het tenslotte over een 3e assistent ofzo, het is niet dat je die gasten moet uitleggen hoe je een bal naar een ander moet spelen ( hoewel....).
Dan zou ik persoonlijk liever als assistent een bewezen oud BC nemen van een andere sport zoals van mijn part hockey of volleybal. Kijken wat die voor inzicht heeft in teambuilding, trainingmethodiek enz. We hebben het tenslotte over een 3e assistent ofzo, het is niet dat je die gasten moet uitleggen hoe je een bal naar een ander moet spelen ( hoewel....).