gevegt
Well-known member
De vraag is: was er toen ook een 'Ajaxcultuur'.Volgens mij werkte het uitstekend onder Hiddink 1998 met onder andere Koeman en bij BvM met de Boer en Cocu. Twee beginnende trainers als assistent van een ervaren bondcoachs.
De vraag is: was er toen ook een 'Ajaxcultuur'.Volgens mij werkte het uitstekend onder Hiddink 1998 met onder andere Koeman en bij BvM met de Boer en Cocu. Twee beginnende trainers als assistent van een ervaren bondcoachs.
Met de door jou geprezen Henry in de technische staf, doen de Belgen toch precies hetzelfde? Een oud-voetballer, zonder bewezen ervaring.Dezelfde. Je omringen door oud-voetballers zonder bewezen ervaring. Oranje als 'instapcursus' voor elke voetballer die trainer hoopt te worden.
De vraag is: was er toen ook een 'Ajaxcultuur'.
Wat een humor, jaloers zijn op de Belgische bond!
De Belgen kotsen de he bestuur van de KBVB en hun bondsvoorzitter uit. Het is daar een grote amateuristische chaos.
Het is gewoon de schuld van Ajax.
In het verleden de spelers.De vraag is wie brengt de cultuur met zich mee, de bond, de BC of de spelers?
Het is, sorry dat ik het zeg, de Ajax cultuur. Bij die club ben je zonder Ajax-verleden ook niet echt welkom.
Inderdaad, Peter Bosz heeft jarenlang in Ajax 1 gespeeld. Niet zo lang als Martin Jol natuurlijk, maar toch.
De vraag is: was er toen ook een 'Ajaxcultuur'.
Hiddink, van Gaal, van Marwijk en Advocaat hadden als trainer inderdaad nog helemaal niks bewezen.Ach, laat ik dit zeggen: ik ben jaloers op de Belgisch bond op dit moment. Zou graag zo'n bondscoach willen hebben i.p.v. Blind.
Oranje ligt volkomen op z'n gat... maar waar gaat de discussie over, over de ASSISTENT-bondscoach!!! Says it all, ogen dicht voor de echte problemen: jaren achtereen onervaren BC's aanstellen. Drama.
Hennie Spijkerman ook al zo'n geweldige speler van Ajax.
Dit hele gedoe is volgens Mossou terug te brengen tot ??n fatale beslissing. Hiddink aanstellen en gelijk bepalen dat Blind het overneemt.
Ben het met hem eens.
We kunnen ons echter beter richten op het immens belangrijke duel tegen Zweden.
Met welke 11 moeten we dat gaan doen en in welke formatie?
Ik zou zo gaan spelen:
Stekelenburg; Veltman, Vlaar, Blind, Willems; Strootman, Klaassen, Sneijder; Narsingh, Janssen, Wijnaldum.
Wijnaldum hangend vanaf links om het middenveld te versterken en Narsingh omdat ik vind dat hij eigenlijk altijd wel heeft gepresteerd in Oranje. Bijzonder effectief qua goals en assists.