Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Die neemt echt niemand serieus hoor. Je moet iemand aanstellen die respect afdwingt. Een "naam" dus, inderdaad.
 

Janssen

Well-known member
Christus elke keer als je denkt dat het echt niet meer erger kan weten ze toch weer een totale hansworst tevoorschijn te halen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wacht maar totdat Van Breukelen dit ook verkloot. Dan mag Lucius ongetwijfeld aanschuiven.
 

DeMaster

Active member
Wacht maar totdat Van Breukelen dit ook verkloot. Dan mag Lucius ongetwijfeld aanschuiven.

Hoezo ook verkloot? Ligt niet allemaal aan van Breukelen, die van Oostveen heeft er een grote bende van gemaakt.
Onder Kesler was het beter dan onder heel van Oostveen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo ook verkloot? Ligt niet allemaal aan van Breukelen, die van Oostveen heeft er een grote bende van gemaakt.
Onder Kesler was het beter dan onder heel van Oostveen.

Van Oostveen heeft Van Breukelen aangesteld en die heeft waar mogelijk er een nog grotere puinhoop van gemaakt.
 

Janssen

Well-known member
Oh ik hoop het echt :eek:mg:

Kijken of hij dan ook in de rust een peuk gaat roken en de spelers de wissels laat bepalen.
 

Batigoal

Well-known member
Gewoon Advocaat aanstellen als nieuwe assistent. Die staat alweer op het punt ontslagen te worden bij Fenerbah?e.
 

Pascallovic

Well-known member
Hansie heeft een blauwtje gelopen bij Robin van Galen voor de functie van prestatie-innovatie manager bij het Nederlands elftal.:eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt standaard een bak stront in je ogen, maar Kongolo maakt een erg sterke indruk dit seizoen. Met name tegen Man Utd en PSV speelde hij uitstekend. De Vrij lijkt mij gezien zijn positie binnen het Nederlands elftal sinds het WK en zijn ontwikkeling bij Lazio logisch. Janmaat is schijnbaar geblesseerd uitgevallen zondag, dus dan is zijn absentie logisch. Bazoer is al even geen basisspeler meer bij Ajax, dus dan snap ik zijn absentie. Hoe lang Tete er nog bij blijft is vervolgens de vraag. Anderzijds wordt het zonder Janmaat al wat dun bezet op rechtsback.
 

Janssen

Well-known member
Kongolo en Anita zijn een lachertje. Die eerste heeft nog nooit een seconde indruk gemaakt in Oranje. Veel te licht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje nieuwstopic

Kongolo heeft in mei 2014 in zijn debuutjaar een helftje gespeeld tegen Ecuador en een invalbeurt van een paar minuten op het WK tegen Chili. Daarna in het najaar 2015 nog een oefenpotje gespeeld tegen Wales. Ik kan mij niet herinneren dat ik die laatste pot gezien heb, maar ik lees bij het enige rapport wat ik kan vinden geen slechte beoordeling. Beetje onzinnig om heb op anderhalve wedstrijd te beoordelen. Misschien had je de pot tegen Man Utd moeten kijken.
 

Janssen

Well-known member
Misschien had je de pot tegen Man Utd moeten kijken.

Ja laten we vanaf nu alles baseren op een potje tegen United dat er voor 50% zin in had.

Selectie Kongolo is lachwekkend zeker als je ziet dat een Erik Pieters genegeerd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan