Oranje nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou Dumfries niet oproepen in verband met z'n voetbalkwaliteiten

Sommige vinden hem dus echt een van de beste spelers van het Nederlands elftal.

Het is een van de meest sympathieke Nederlandse voetballers en ik gun hem een fantastische carrière, maar echt voetballen kan hij niet.
 

stc

Well-known member
Zo te zien een terechte voorselectie. Dat Dumfries er niet bij zit in de voorselectie is helemaal terecht. Nog geen officiele wedstrijd gespeeld en niet met de selectie getraind.
 

Batigoal

Well-known member
De door Van Gaal benoemde problemen op de flanken een maand geleden zijn inmiddels niet zo problematisch meer toch? Berghuis begint in vorm te raken, Gakpo deed het goed in Oranje, Bergwijn die een basisplaats heeft bij Tottenham, Noa Lang uitblinker in België en nu in de CL tegen PSG, Danjuma die sterk begonnen is bij Villarreal in de competitie en de CL. Wat een weelde opeens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van welke flank speelt Lang en Danjuma normaal gesproken?

Voor het Nederlands elftal zou het prettig zijn als Gakpo verkast naar een willekeurige andere club. Dan hoeft hij zich niet meer geblesseerd af te melden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar Flekken lijkt mij een goede vervanger van Pasveer in de voorselectie. Vrij logische voorselectie eigenlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog nooit van die hele Flekken gehoord.

Wat is er met Cillissen?

Zoals Van Gaal uitlegde de laatste keer belt Frans Hoek regelmatig en wisselen de blessures elkaar af. Heeft zo te zien dit seizoen ook nog geen minuut gemaakt. Lijkt erop alsof zijn interlandcarrière een beetje over is. Misschien dat een terugkeer naar Nederland zou helpen aan wat speeltijd als hij weer fit is.
 
Bovenaan