Oranje nieuwstopic

Mario

Well-known member
Dilrosun is door Koeman opgenomen in de voorselectie voor de wedstrijden tegen Frankrijk en Duitsland.
 

Janssen

Well-known member
Oranje nieuwstopic

Prima speler, niks mis mee. Waarschijnlijk kijkt Atreides geen Bundesliga.
 

Atreides

Well-known member
Prima speler, niks mis mee.

Niks mis mee, inderdaad. Maar meestal leg jij de lat een treetje of honderd hoger:

Laat hem dat nou eerst eens over een langere periode bij Ajax zien dan. Ik krijg hier een hoop Hedwiges Maduro flashbacks bij, die werd ook heilig verklaard na een halve wedstrijd in Ajax 1.

Oranje is het hoofdpodium, niet een of andere regioselectie waar je kunt speuren naar talent.

Waarschijnlijk kijkt Atreides geen Bundesliga.


Stimmt!
 

Batigoal

Well-known member
Ook wel weer eens prettig om een 'nieuwe' buitenspeler bij Oranje te zien. Promes, Lens, Babel, Elia, Berghuis etc. waren allemaal niet zo overtuigend, Kluivertje speelt niet bij Roma dus je moet wat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben vooral benieuwd naar Chong bij Jong Oranje. Dat was voorheen echt een sensatie in de Feyenoord jeudopleiding. Dat zou nog wel eens wat kunnen worden voor het grote Oranje. Zit Redan inmiddels ook bij Jong Oranje? Zou mooi zijn als er nog een paar grote talenten opstaan, dan kan je echt weer meedoen tijdens toernooien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind die spelers niet allemaal vergelijkbaar met Klaassen. Daarnaast was Klaassen voorheen ook niet echt succesvol in Oranje. Wel iemand om in de gaten te houden.
 

Mario

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd naar Chong bij Jong Oranje. Dat was voorheen echt een sensatie in de Feyenoord jeudopleiding. Dat zou nog wel eens wat kunnen worden voor het grote Oranje. Zit Redan inmiddels ook bij Jong Oranje? Zou mooi zijn als er nog een paar grote talenten opstaan, dan kan je echt weer meedoen tijdens toernooien.

Bizar ook hoe plotseling uit alle hoeken het nieuwe talent kruipt, plotseling is er weer perspectief waar een paar maanden geleden nog een negatieve teneur was rondom de toekomst van Oranje.
 

Fregge

Well-known member
Niet succesvol in Oranje. Dan mag Strootman ook er uit. Van Persie heeft ook nooit Oranje op sleeptouw genomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar ook hoe plotseling uit alle hoeken het nieuwe talent kruipt, plotseling is er weer perspectief waar een paar maanden geleden nog een negatieve teneur was rondom de toekomst van Oranje.

Met name Chong staat al lang op de radar. Redan komt uit de Ajax opleiding dus die ken ik wat minder goed. Maar het is opvallend, maar ook van alle tijden dat talentvolle lichtingen en minder talenvolle lichtingen elkaar aflossen.

Niet succesvol in Oranje. Dan mag Strootman ook er uit. Van Persie heeft ook nooit Oranje op sleeptouw genomen.

Strootman eens, al begon hij voor het blessureleed wel goed. Robin van Persie heeft zijn waarde wel gehad. Een extreem gelukkige combinatie ala Robben en Sneijder is het natuurlijk niet geweest.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind die spelers niet allemaal vergelijkbaar met Klaassen. Daarnaast was Klaassen voorheen ook niet echt succesvol in Oranje. Wel iemand om in de gaten te houden.

Klaassen zou er dan bij moeten als backup voor Wijnaldum.
 
Bovenaan