Oranje nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Ik vind die spelers niet allemaal vergelijkbaar met Klaassen. Daarnaast was Klaassen voorheen ook niet echt succesvol in Oranje. Wel iemand om in de gaten te houden.

Klopt hoor, maar de situatie van Klaassen is inmiddels alweer anders. Dan mag je wel weer een kans krijgen. Van de Beek ben ik dit seizoen niet zo enthousiast over, die had je ook wel een keer thuis kunnen laten om de man in vorm bij de nummer 4 van de Bundesliga er bij te halen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laat dan iemand als Vilhena thuis. Kan die lekker bijbeunen als postbode tijdens de interlandperiode.
 

Atreides

Well-known member
Oussama Idrissi is opgeroepen voor het Marokkaanse elftal. Idrissi heeft nog geen keuze gemaakt. Enerzijds zou ik Idrissi graag beschikbaar houden voor het Nederlands elftal, anderzijds schat ik zijn kansen op structurele speeltijd gewoon laag in. Beetje kaliber El Ahmadi. Maar wat vind devoetbalkantine.nl?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk niet dat je daar veel aan gaat missen. Lager kaliber dan El Ahmadi in als het goed is straks weer betere tijd.
 

Batigoal

Well-known member
Oussama Idrissi is opgeroepen voor het Marokkaanse elftal. Idrissi heeft nog geen keuze gemaakt. Enerzijds zou ik Idrissi graag beschikbaar houden voor het Nederlands elftal, anderzijds schat ik zijn kansen op structurele speeltijd gewoon laag in. Beetje kaliber El Ahmadi. Maar wat vind devoetbalkantine.nl?

Mwah, wel een aardige speler, maar voorlopig is hij heel matig voor de goal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dilrosun zit er dus definitief bij. Toen hij werd opgenomen in de voorselectie moest ook ik even 'wie' roepen. Blijkbaar scout Koeman breed.
 

Atreides

Well-known member
Pff, laat hem eerst maar eens voor langere tijd presteren bij zijn club.

Dat geld alleen voor spelers van Ajax die na een duel of 50 in Ajax 1 rustig bij de enkels worden afgezaagd door Janssen. De Roserio's en Dilrosun 's die samen minder ervaring hebben worden w?l uitgebreid bejubeld.
 

gevegt

Well-known member
Brenet en Willems doen het uitstekend in de Duitsland. Vreemd dat die nog niet in beeld zijn.
 

Janssen

Well-known member
Oranje nieuwstopic

Dat geld alleen voor spelers van Ajax die na een duel of 50 in Ajax 1 rustig bij de enkels worden afgezaagd door Janssen. De Roserio's en Dilrosun 's die samen minder ervaring hebben worden w?l uitgebreid bejubeld.

Wie is Roserio nou weer.

En de Bundesliga is de Eredivisie keer moeilijkheidsfactor 5. Dat die jongens voorrang verdienen moet zelfs jij begrijpen.

En bij de enkels afgezaagd lol. Ben je stiekem de moeder van Frenkie de Jong ofzo?
 
Bovenaan