Haha, Sneijder in de selectie. Koeman is knettergek.
Maar wel beter dan Vd Beek en De Jong bij elkaar.
Zou hem toch nog een afscheid gunnen?
Ik zou niet eens komen... Je beste middenvelder van deze eeuw en dan tegen f*cking Peru....
Waarom vind je dat relevant?
Het is toch geen opleidingsinstituut?
Ik zou niet eens komen... Je beste middenvelder van deze eeuw en dan tegen f*cking Peru....
Hij neemt zichzelf ook lekker serieus door in Qatar met jongens van niveau KKD te spelen.
Hij krijgt in ieder geval een afscheidswedstrijd, dat is niet voor elke ex-international weggelegd. Wanneer had je het dan willen doen?
Had een speciale wedstrijd gemaakt met de selectie van 2006/2014 tegen 1998 of iets in die trend.
Had een speciale wedstrijd gemaakt met de selectie van 2006/2014 tegen 1998 of iets in die trend.
Heeft Seedorf ook al een afscheidswedstrijd gehad?
Lol, Frenkie de Jong.
Ach gut, er wordt weer iets over een Ajacied gezegd.
Lol, Frenkie de Jong.
Willem Vissers zei:Het is begrijpelijk dat bondscoach Ronald Koeman, op zoek naar creativiteit, middenvelder Frenkie de Jong heeft opgeroepen voor de voorselectie van Oranje voor duels met Peru en Frankrijk. De Jong heeft techniek om van te watertanden en hij denkt altijd in kansen, immer naar voren. Soms loopt hij alleen te veel met de bal en brengt hij zichzelf of medespelers in gevaar. Maar hij lacht, zelfs tijdens de wedstrijd, als hij dribbelt of als hij wegdraait. Alleen dat is al verrukkelijk. Een jongen met zichtbaar plezier in zijn werk. Bravo.
https://www.volkskrant.nl/sport/een-avondje-ajax-is-een-cadeautje-gewoon-lekker-voetballen-aanvallen-scoren-3-1-~b5fc2cd0/
Hoe komt het eigenlijk dat jij als Barca-man zo weinig de kwaliteiten van Frenkie de Jong ziet, die anderen wel (menen) te zien?