Oranje nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Waarom vind je dat relevant?

Omdat ik geloof in de lange termijn. Als je nu niet-basisspelers kunt vervangen door gasten die ongeveer net zo goed zijn met veel meer talent moet je daar zeker voor gaan.

Het is toch geen opleidingsinstituut?

Binnen de natuurlijke hi?rarchie van een team horen meer ervaren spelers en leiders, daar tegenover staan jongens die nog moeten groeien en jonger zijn. Geen hogere wiskunde lijkt me. Vormertje wordt niet meer beter.

Ik zou niet eens komen... Je beste middenvelder van deze eeuw en dan tegen f*cking Peru....

Moet wel een beetje leuk blijven voor Sneijdertje h?? Die speelt nu in Qatar. Tegen een Frankrijk ofzo kan hij het ?cht niet meer belopen.

Hij neemt zichzelf ook lekker serieus door in Qatar met jongens van niveau KKD te spelen.

Kon bij Nice ook al niet meer mee. Dan snap ik wel dat hij lekker poen gaat scheppen in een zonnig land waar iedereen vol bewondering naar de 'grote' Sneijder kijkt.
 

Mario

Well-known member
Ik zou niet eens komen... Je beste middenvelder van deze eeuw en dan tegen f*cking Peru....

Hij krijgt in ieder geval een afscheidswedstrijd, dat is niet voor elke ex-international weggelegd. Wanneer had je het dan willen doen?
 

fr-keff

Active member
Hij krijgt in ieder geval een afscheidswedstrijd, dat is niet voor elke ex-international weggelegd. Wanneer had je het dan willen doen?

Had een speciale wedstrijd gemaakt met de selectie van 2006/2014 tegen 1998 of iets in die trend.
 

Mario

Well-known member
Had een speciale wedstrijd gemaakt met de selectie van 2006/2014 tegen 1998 of iets in die trend.

Dan hadden er wel meteen een aantal andere oud internationals afscheid kunnen nemen. Heeft Seedorf ook al een afscheidswedstrijd gehad?
 

Abubakari

Well-known member
Lol, Frenkie de Jong.

Bizar inderdaad, een speler die in de belangstelling van Barcelona staat selecteren bij de beste 34.

En geen Dumfries, Koeman selecteert zeker weer liever verdedigers die ook kunnen verdedigen, wat een gek zeg.

Maar dat Ruud Vormer niet geselecteerd wordt is wel haast net zo idioot als het ontbreken van Joey Sleegers!
Oh, godzijdank, de Messias van Brugge is toch geselecteerd. Stel je voor dat je daar iemand uit de eredivisie op moet stellen ipv iemand uit de superieure Belgische competitie.
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Lol, Frenkie de Jong.

Hoe komt het eigenlijk dat jij als Barca-man zo weinig de kwaliteiten van Frenkie de Jong ziet, die anderen wel (menen) te zien?

Willem Vissers zei:
Het is begrijpelijk dat bondscoach Ronald Koeman, op zoek naar creativiteit, middenvelder Frenkie de Jong heeft opgeroepen voor de voorselectie van Oranje voor duels met Peru en Frankrijk. De Jong heeft techniek om van te watertanden en hij denkt altijd in kansen, immer naar voren. Soms loopt hij alleen te veel met de bal en brengt hij zichzelf of medespelers in gevaar. Maar hij lacht, zelfs tijdens de wedstrijd, als hij dribbelt of als hij wegdraait. Alleen dat is al verrukkelijk. Een jongen met zichtbaar plezier in zijn werk. Bravo.
https://www.volkskrant.nl/sport/een-avondje-ajax-is-een-cadeautje-gewoon-lekker-voetballen-aanvallen-scoren-3-1-~b5fc2cd0/
 

Janssen

Well-known member
Oranje nieuwstopic

Hoe komt het eigenlijk dat jij als Barca-man zo weinig de kwaliteiten van Frenkie de Jong ziet, die anderen wel (menen) te zien?

Ik moet dit serieus uit gaan leggen?

Laat hem dat nou eerst eens over een langere periode bij Ajax zien dan. Ik krijg hier een hoop Hedwiges Maduro flashbacks bij, die werd ook heilig verklaard na een halve wedstrijd in Ajax 1.

Oranje is het hoofdpodium, niet een of andere regioselectie waar je kunt speuren naar talent.
 
Bovenaan