Ah ik zie dat het wel een voorselectie is.
Laten we daar nou eens mee stoppen, wat een onzin.
Als types als Weghorst, Til, Kluivert en van de Beek worden opgeroepen dan zak je wel erg ver weg. Qua vorm vind ik die niet heel bijzonder presteren momenteel.
Carel Eiting natuurlijk.Wetende dat Frenkie de Jong geblesseerd is en dus niet opgeroepen kan worden. Welke debutant van Ajax had jij nog meer verwacht?
Kluivert is niet in vorm, dus als je dan toch een jonge vleugelspeler kiest zou ik op basis van de recente prestaties voor Bergwijn gaan. Van de Beek ook totaal niet in vorm. Geef Vormer een kansje. Weghorst vind ik gewoon geen Oranje materiaal. Kijk dan maar of Locadia fit te krijgen is. Guus Til zie ik persoonlijk nog niet iets heel bijzonders. Gezien het aantal middenvelders kun je makkelijk zonder hem.Wie had je dan in de selectie verwacht?
Waarom zou men nu een afscheid moeten regelen voor Sneijder? Gebruik ??n van de latere oefenduels voor hem of regel een soort testimonial, zoals bij Podolski. Logisch dat de KNVB dat nu niet doet.
De fantastische presterende Bas Dost heeft besloten te bedanken voor Oranje. Als dit nou maar goed komt met het Nederlands Elftal.
Heel veel redelijke alternatieven zijn er ook niet beschikbaar geweest de laatste jaren.Hij had het gevoel niet serieus te werden genomen. 18 interlands, 1 doelpunt...tsja.
Het gevoel is geheel wederzijds.Hij had het gevoel niet serieus te werden genomen. 18 interlands, 1 doelpunt...tsja. Leuk dat hij zoveel scoort in Portugal, maar dat is ook geen top competitie.