7 nieuwe spelers bij Oranje.
Justin Kluivert
Steven Bergwijn
Guus Til
Hans Hateboer
Ruud Vormer
Marco Bizot
Wout Weghorst
Geen van Ginkel ?
Buiten Hateboer en misschien Vormer heeft geen van allen iets te zoeken in Oranje.
Kluivert raakt al weken geen bal meer, Vilhena al een heel jaar niet.
Er is toch wel beter te vinden dan dit?
Niet meer dan logisch om een speler die al 4 maanden geblesseerd is en waarover nog geen zekerheid is wanneer hij zijn rentree zou kunnen maken niet in de voorselectie op te nemen.Eindelijk zit Vincent Janssen er niet meer bij... had al lang gemoeten. Die ging alleen maar voor eigen succes in Oranje.
Nou dan maak jij maar een voorselectie met een zelfde aantal namen.
- Elia heeft sinds november 2017 zo'n 82 minuten meegedaan. Er zullen dus wel twijfels zijn over zijn fitheid.Elia voor Kluivert
Hoedt voor de Ligt
Locadia voor Bergwijn
Pieters voor Blind
Fer voor V/d Beek
Zijn we al een heel eind, op goal hebben we helaas niet veel.
Het is gewoon raar dat jongens die nog niets bewezen hebben en ook nog eens uit vorm zijn worden opgeroepen.
- Elia heeft sinds november 2017 zo'n 82 minuten meegedaan. Er zullen dus wel twijfels zijn over zijn fitheid.
- Hoedt voor de Ligt ontloopt elkaar niks.
- Locadia heeft sinds december 2017 zo'n 85 minuten meegedaan. Dan kan ik mij voorstellen dat je voor Bergwijn kiest.
- Pieters zou er inderdaad eerder bij horen dan Daley Blind op dit moment gezien speeltijd/blessures.
- Fer is geblesseerd, dus oproepen is zinloos.
Wat mij betreft hebben bijna alle spelers die jij opnoemt niet bewezen in betere vorm te steken dan degene die nu in de selectie zitten. Sterker nog 3 van de 5 zijn geblesseerd of zijn op de weg terug van een lange blessure. Kwalitatief ontloopt het elkaar ook niet of nauwelijks, zeker zonder wedstrijd ritme.
Al met al heb je vooral kritiek, maar kom jij ook niet aan met iets beters.
Elia voor Kluivert
Hoedt voor de Ligt
Locadia voor Bergwijn
Pieters voor Blind
Fer voor V/d Beek
Zijn we al een heel eind, op goal hebben we helaas niet veel.
Het is gewoon raar dat jongens die nog niets bewezen hebben en ook nog eens uit vorm zijn worden opgeroepen.
En Vilhena ?