Oranje Leeuwinnen

Abubakari

Well-known member
Eerst de Belginnen van de mat geveegd, daarna de Duitsters nog even verslagen. Wij zijn Oranje, wij zijn Oempa Loempas De Beste!
 

De Groene Scout

Well-known member
Stukje gekeken, Duitsers waren sterker, maar er stond een nieuwe keeper in de goal, die opvallend genoeg wel kon keepen.
Spelhervattingen waren nog wel ruk, maar ze kon ballen vangen, duiken, vallen etc. Heb ik die lange nog nooit zien doen.
 

DeMaster

Active member
In april 2 oefenwedstrijden voor de Leeuwinnen:

9 april in Marbella tegen Spanje
13 april in Nijmegen tegen Australië
 

Abubakari

Well-known member
Fijne Administrator ben je
Ik ben geen administrator. En als ik dat wel zou zijn stond het mij nog steeds vrij mijn mening te geven over dat houterige gepruts wat ze vrouwenvoetbal noemen. Ik hoop echt dat ze bij Ajax gauw stoppen met vrouwenvoetbal, het gestuntel van die vrouwen is een belediging voor het shirt waarin zulk mooi voetbal gespeeld is.
Ik heb niks tegen vrouwenvoetbal, maar dat het op tv komt... Het achtste elftal van een amateurclub komt toch ook niet op tv? Daar winnen die vrouwen niet van, dus waarom zou je die dan wel op tv moeten laten zien?
 

DeMaster

Active member
Ik ben geen administrator. En als ik dat wel zou zijn stond het mij nog steeds vrij mijn mening te geven over dat houterige gepruts wat ze vrouwenvoetbal noemen. Ik hoop echt dat ze bij Ajax gauw stoppen met vrouwenvoetbal, het gestuntel van die vrouwen is een belediging voor het shirt waarin zulk mooi voetbal gespeeld is.
Ik heb niks tegen vrouwenvoetbal, maar dat het op tv komt... Het achtste elftal van een amateurclub komt toch ook niet op tv? Daar winnen die vrouwen niet van, dus waarom zou je die dan wel op tv moeten laten zien?

Administrator ben je wel, staat onder je naam.

Houterige gepruts? Nee dat elftal van De Boer wordt je vrolijk van. Kom op zeg, (met alle respect) maar zo slecht voetbal spelen tegen een elftal wat Turkije heet, staat in heel Europa voor schut om zo finaal af te gaan. Dan bank en tribuneklanten in het elftal opnemen, terwijl Weghorst in de Bundesliga zijn visitekaartje afgeeft bij Wolfsburg met bijna elke week te scoren en die thuis te laten.

Je zegt dat je niets tegen vrouwenvoetbal hebt, maar noemt het wel gepruts. Het gestuntel van de Ajax Vrouwen, misschien laatste weken ja maar verder doen ze het prima. Tot voor de crisis zaten de stadions nagenoeg vol.
 
Bovenaan