Nu is dat wel een uitzondering voor de Eredivisie. Bij de meeste wedstrijden komen maximaal 500 toeschouwers.Voor PSV-Ajax vorig jaar waren er een dikke maand vantevoren 11.000 kaarten verkocht.
Bij de meeste wedstrijden komen maximaal 500 toeschouwers.
Ik denk dat dat over de wedstrijden van het Nederlands Elftal gaat. Daar zaten de stadions inderdaad vol. Bij de Eredivisie wordt er meestal op trainingscomplexen gespeeld en daar is zelfs een kleine tribune niet vol. In heb zelf een seizoenkaart bij VV Alkmaar en daar komen hooguit 500 toeschouwers en meestal nog minder.Daar geloof ik niks van. DeMaster zegt dat de stadions nagenoeg vol zaten. En zij is de ultieme vrouwenvoetbalkenner hier.
Ik denk dat dat over de wedstrijden van het Nederlands Elftal gaat. Daar zaten de stadions inderdaad vol. Bij de Eredivisie wordt er meestal op trainingscomplexen gespeeld en daar is zelfs een kleine tribune niet vol. In heb zelf een seizoenkaart bij VV Alkmaar en daar komen hooguit 500 toeschouwers en meestal nog minder.
Het gestuntel van de Ajax Vrouwen, misschien laatste weken ja maar verder doen ze het prima. Tot voor de crisis zaten de stadions nagenoeg vol.
Kunstjes doen en jongleren met een bal is wat anders dan goed kunnen voetballen.@DGS Meteen mooi de mond gesnoerd. Ook die meiden kunnen dat enorm goed.
Kunstjes doen en jongleren met een bal is wat anders dan goed kunnen voetballen.
Neem nou Sari van Veenendaal, beste keeper ter wereld toch? Op ESPN Vandaag komt wel eens wat voorbij, korte samenvattingen, ben ik te lui om door te spoelen, die Sari staat daar dan soms te blunderen, daar is de zaterdag vijfde klasse F topvoetbal bij. En dat geldt ook voor de speelsters in het veld. Houterig en stuntelig. Ik vind het niks. Dat jij er blij en enthousiast van wordt is mooi, maar ik kan er niet naar kijken, ik vind er gewoon niks aan.
Heel sporadisch een samenvatting van anderhalve minuut. Meestal zap ik weg.Toch kan je het niet laten te kijken.
Sorry hoor, maar dat is hetzelfde soort publiek dat naar Thialf gaat of voor de duels voor de Oranje heren gaat (of bv darten gaat kijken). Het interesseert ze geen moer wat er speelt als er maar feest is. Niks mis mee, er is blijkbaar markt voor, maar het gaat dus om het feestje.Precies, de wedstrijden van de Oranje Leeuwinnen zijn de stadions vol.
Het blijft opvallend hoe zeer het dames voetbal aan elkaar hangt van grote blunders.Laatst eentje van een topper in de vrouweneredivisie, in 2 minuten tijd zeven momenten waarvan vijf enorme blunders. Dat is dan de top van het vrouwenvoetbal.
Toch kan je het niet laten te kijken. Ze blundert wel ja op het moment.
Zijn er hier wel bij die net zo zulke vervelende trekjes hebben als die kakkerlak die gisteren bij Egbers en van der Vaart aan tafel zat.
Sorry hoor, maar dat is hetzelfde soort publiek dat naar Thialf gaat of voor de duels voor de Oranje heren gaat (of bv darten gaat kijken). Het interesseert ze geen moer wat er speelt als er maar feest is. Niks mis mee, er is blijkbaar markt voor, maar het gaat dus om het feestje.
Als men écht zo geïnteresseerd is in vrouwenvoetbal dan zouden er flink wat toeschouwers bij de eredivisie vrouwen moeten zijn, maar als er geen feest is komt men dus blijkbaar niet. In tegenstelling tot bij het mannenvoetbal, waar de stadions (oke, nu even niet) gewoon vol zitten.
DeMaster heeft een goede leraar.je haalt er allerlei dingen bij die er niet toe doen.
Nee hoor. NL elftal publiek (zowel bij mannen als vrouwen) komen voor het feestje. Als ze voor het spelletje zouden komen zou het bomvol zijn bij de voetbaldames van Ajax, PSV, ADO enz.Slechte vergelijking schaatsen en darts publiek, totaal ander volk.
Haha, alsof de gemiddelde clubsupporter voor het voetbal gaat.Nee hoor. NL elftal publiek (zowel bij mannen als vrouwen) komen voor het feestje. Als ze voor het spelletje zouden komen zou het bomvol zijn bij de voetbaldames van Ajax, PSV, ADO enz.
Zie hoe de gemiddelde Oranjefan naar het stadion gaat en vergelijk dat met hoe de gemiddelde clubsupporter naar het stadion gaat. Bij een clubduel heeft men hoogstens een shirt aan van de club en evt sjaal/petje. Bij Oranje complete klompen op hoofden, bos wortelen, indianen enz...