gevegt
Well-known member
Jij bent dan ook PSV-er.
Klopt.
Jij bent dan ook PSV-er.
Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.
Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.
Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.
Je bent zelf geen goede speelster. En je bent zelf onzin.
Jij komt bij mij niet verder dan de nrs 21-23.
En Groenen (14) speelde sinds 2016 41 interlands en staat eigenlijk altijd in de basis. Dus die theorie klopt niet helemaal.
Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.
Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.
Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.
Wat laat jij je kennen DeMaster.
En sommige willen niet toegeven dat de betreffende speelster in bijna 60% van de wedstrijden geen basisplaats heeft.Sommige willen gewoon niet toegeven dat een nummer 12 en 20 gewoon in de basis kunnen staan en het vrouwen elftal niet volgen.
En sommige willen niet toegeven dat de betreffende speelster in bijna 60% van de wedstrijden geen basisplaats heeft.
Sommige willen gewoon niet toegeven dat een nummer 12 en 20 gewoon in de basis kunnen staan en het vrouwen elftal niet volgen.
Goed idee. Dit is mijn favoriete Oranje Leeuwin.
En sommige willen niet toegeven dat de betreffende speelster in bijna 60% van de wedstrijden geen basisplaats heeft.
Een twaalfde vrouw bij een elftal is ook nodig.
Een twaalfde vrouw bij een elftal is ook nodig.
Aan welke eisen moet de ideale twaalfde vrouw in jouw ogen voldoen?
Een die in principe overal inzetbaar is zonder dat het elftal slechter wordt. Een Aron Winter van de vrouwen zeg maar.... En die niet gaat janken als ze na 13 minuten om tactische reden wordt gewisseld.