Oranje Leeuwinnen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.

Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.

Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.

Je bent zelf geen goede speelster. En je bent zelf onzin.

Abubakari

Well-known member
En Groenen (14) speelde sinds 2016 41 interlands en staat eigenlijk altijd in de basis. Dus die theorie klopt niet helemaal.

Johan Cruijff, nummer 14, maar stond altijd in de basis.

Maar laat gaan joh, ze willen het niet snappen volgens mij.

DeMaster

Active member
Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.

Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.

Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.

Wordt steeds grappiger met jou, grootste autist ben je overigens zelf. PES5, zeker supporter van de misselijkmakende Rotterdamse club?

@Jamel, zij is geen voetbalster geweest.

stc

Well-known member
Sommige willen gewoon niet toegeven dat een nummer 12 en 20 gewoon in de basis kunnen staan en het vrouwen elftal niet volgen.

Pascallovic

Well-known member
Sommige willen gewoon niet toegeven dat een nummer 12 en 20 gewoon in de basis kunnen staan en het vrouwen elftal niet volgen.
En sommige willen niet toegeven dat de betreffende speelster in bijna 60% van de wedstrijden geen basisplaats heeft.

Bonehead

Well-known member

Precies en dan kraken ze de enige die het damesvoetbal wel volgt in dit topic af. Dat heeft ze niet verdiend!

Unregistere

Well-known member
Goed idee. Dit is mijn favoriete Oranje Leeuwin.

Ellen-Hoog-01.jpg

Getrouwd met een voormalig (amateur)voetballer, dat is dan wel weer aardig.

stc

Well-known member
Aan welke eisen moet de ideale twaalfde vrouw in jouw ogen voldoen?

Een die in principe overal inzetbaar is zonder dat het elftal slechter wordt. Een Aron Winter van de vrouwen zeg maar.... En die niet gaat janken als ze na 13 minuten om tactische reden wordt gewisseld.

Unregistere

Well-known member
Een die in principe overal inzetbaar is zonder dat het elftal slechter wordt. Een Aron Winter van de vrouwen zeg maar.... En die niet gaat janken als ze na 13 minuten om tactische reden wordt gewisseld.

Vind ik wel een goede omschrijving. Een veelzijdige dame, die ook de vervelende klusjes wil doen.

En sowieso moet er ook een oudere vrouw mee naar het toernooi, vind ik. Niet direct voor de basis, maar omdat ze goed is in de kleedkamer. Beetje de rol van Andr? Ooijer bij Ajax in zijn nadagen.

Bovenaan