Oranje Leeuwinnen

PES5

Administrator
Forumleiding
Man man man.

Eerst weet je niet wat een anekdote is en nu begin je over rugnummers?
Precies dus wat Pascallovic hierboven vertelt.

Roord is geen basisspeelster in Oranje. Zo goed is ze dus nu ook weer niet. En ja, ik vind haar technisch beperkt en houterig. Dat mag toch?

Dat jij posters boven je kinderbedje hebt hangen van Roord en wat je daar allemaal mee uithaalt, moet jij weten, maar begin niet met zulke onzin als iemand een mening geeft over voetbalkwaliteiten van iemand en zegt dat ze geen basismateriaal is voor Oranje. Wat dus feitelijk ook zo is.

Unregistere

Well-known member
Je bent weinig behulpzaam. Will je Jillz voor jezelf houden?

Kan niet! Jillz deel je met anderen. En wist je dat... er is altijd wel een moment voor Jillz!

Jillz smaakt het lekkerst als het koud is, zo tussen de 3 en 5 graden, met een beetje ijs. Jillz is gewoon onweerstaanbaar lekker.

DeMaster

Active member
Laat je niet gek maken Master. Die Feyenoorders hebben gewoon geen verstand van voetbal.

Daarom zijn ze ook voor die club Maasveld:D

@PES5, nou nee, Jill hangt daar niet hoor. Heb je wel lang over moeten denken over je opsomming. Wordt bondscoach ofzo zou ik zeggen. Jankebal.
Overigens prima jou mening over Jill, dat mag. Wil niet zeggen dat iedereen die mening deelt.

Laatst bewerkt:

DeMaster

Active member
Jackie Groenen heeft 41 interlands gespeeld waarvan zij er 33 in de basis is gestart. Dat is dus in 80% van de gevallen. Die mag je inderdaad als basisspeelster benoemen. Die Roord is van haar 34 interlands 14x in de basis gestart. Dat is dus 41%. Dan ben je met de beste wil geen basisspeelster, maar een invalster. Dan kun je er nog heel dom rugnummers bij gaan halen, maar dat heeft er niks mee te maken.

Iemand wil nog tegen je zeggen:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed, foto's dan maar :duim:

Goed idee. Dit is mijn favoriete Oranje Leeuwin.

Ellen-Hoog-01.jpg

PES5

Administrator
Forumleiding
Daarom zijn ze ook voor die club Maasveld:D

@PES5, nou nee, Jill hangt daar niet hoor. Heb je wel lang over moeten denken over je opsomming. Wordt bondscoach ofzo zou ik zeggen. Jankebal.
Overigens prima jou mening over Jill, dat mag. Wil niet zeggen dat iedereen die mening deelt.

Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.

Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.

Bent zelf houterig, en ik moet helemaal niks. Ow ja dat verklaart het met nummer 12, onzin.
Groenen speelt met nummer 14, Geurts met 16, Beerensteyn met 21.
Jammer, maar ik ga niet mee met deze onzin. Met iets sterkers (en feiten) komen.
Omdat speelsters hoge nummers hebben verklaart dat een hoop volgens jou, nou, weet niet van welke planeet je komt maar het is de grootste flauwekul die je kan verkopen. Bij de andere elftallen zijn genoeg speelsters die ook deze rugnummers dragen.

Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.

gevegt

Well-known member
Nou moet je de boel niet om gaan draaien flappdrol.

Ik zeg dat ik Roord geen goede speelster vindt en dat ze geen basisspeelster is bij Oranje en dan kom jij met de volgende onzin.

Zeg dan gewoon dat je heel autistisch naar die nummers hebt gekeken en totaal niet snapt wat 'de nrs 12-18' in voetbaltermen betekenen.

Als je Roord geen goede speelster vindt, heb je er echt geen verstand van.
Kun je dat laatste nog even uitleggen, want dat is voor mij ook abracadabra.

Bovenaan