Oranje Leeuwinnen

JMD

Well-known member
Blijkbaar is Jill niet bekend bij jullie
Bij mij in ieder geval niet. Ik ken wel een aantal speelsters van naam, maar zou van een foto alleen Lieke Martens herkennen.

Sorry, het damesteam heeft mijn interesse niet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou jij wel willen he, heb je tenminste wat te doen dan hier negatieve berichten te posten. Maar nee, denk niet dat Jill dat doet.
Jill werd in de wedstrijd tegen Zwitserland helaas al na 12 minuten gewisseld na de rode kaart van Anouk Dekker misschien zegt jullie dat wat.

Mwah. Ik ken talloze andere dames die ik liever in de Playboy zou zien. Zo knap vind ik d'r niet, maar goed. Verder ken ik haar niet en het zal ongetwijfeld een heel aardig meisje zijn.

Maar ik vroeg het omdat er volgens jou misschien wel een moment komt dat wij zeggen/denken 'ach verrek, dat is Jill'. Aan wat voor moment zit je te denken dan?

DeMaster

Active member
Mwah. Ik ken talloze andere dames die ik liever in de Playboy zou zien. Zo knap vind ik d'r niet, maar goed. Verder ken ik haar niet en het zal ongetwijfeld een heel aardig meisje zijn.

Maar ik vroeg het omdat er volgens jou misschien wel een moment komt dat wij zeggen/denken 'ach verrek, dat is Jill'. Aan wat voor moment zit je te denken dan?

Wedstrijd van Oranje. Ze staat op de vorige pagina trouwens op de foto, lijkt me niet heel moeilijk aangezien er maar weinig Oranje speelsters op die foto staan.
Fan is overigens een groot wordt van Jill, vind haar gewoon goed, verder niets. Idem voor Jackie Groenen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Roord goed?

Die kan er in mijn ogen weinig van. Heel slechte motoriek vooral.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind haar heel houterig. Verklaart ook waarom ze tot de nummers 12-16 behoort in Oranje.

En misschien moet je eerst nog even gaan opzoeken wat een anekdote is.

stc

Well-known member
Jill Roord is uiteraard de dochter van voormalig FC Twente speler Rene Roord, voor de degene die dit nog niet wisten.

DeMaster

Active member
Ik vind haar heel houterig. Verklaart ook waarom ze tot de nummers 12-16 behoort in Oranje.

En misschien moet je eerst nog even gaan opzoeken wat een anekdote is.

Bent zelf houterig, en ik moet helemaal niks. Ow ja dat verklaart het met nummer 12, onzin.
Groenen speelt met nummer 14, Geurts met 16, Beerensteyn met 21.
Jammer, maar ik ga niet mee met deze onzin. Met iets sterkers (en feiten) komen.
Omdat speelsters hoge nummers hebben verklaart dat een hoop volgens jou, nou, weet niet van welke planeet je komt maar het is de grootste flauwekul die je kan verkopen. Bij de andere elftallen zijn genoeg speelsters die ook deze rugnummers dragen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

Iets met de eerste elf zijn basisspelers ondanks rugnummers en nummer twaalf tot en met zestien zijn de eerste vijf wisselspelers...

Ik volg het niet heel erg, maar ik begreep dat het vrij bijzonder was dat Jillz in de basis stond tegen Zwitserland en dat haar wissel mede daarom erg zuur was. Klinkt als een wisselspeler.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Bent zelf houterig, en ik moet helemaal niks. Ow ja dat verklaart het met nummer 12, onzin.
Groenen speelt met nummer 14, Geurts met 16, Beerensteyn met 21.
Jammer, maar ik ga niet mee met deze onzin. Met iets sterkers (en feiten) komen.
Omdat speelsters hoge nummers hebben verklaart dat een hoop volgens jou, nou, weet niet van welke planeet je komt maar het is de grootste flauwekul die je kan verkopen. Bij de andere elftallen zijn genoeg speelsters die ook deze rugnummers dragen.
Ze heeft vanaf haar debuut in 2015 34 interlands gespeeld, waarvan ze 20 keer is ingevallen. Dan behoor je niet tot de basisploeg, maar is het gerechtvaardigd om haar in te schalen bij de nummers (niet rugnummers) 12-16 van de selectie. Namelijk de speelsters die vaak mogen invallen.

DeMaster

Active member
Ze heeft vanaf haar debuut in 2015 34 interlands gespeeld, waarvan ze 20 keer is ingevallen. Dan behoor je niet tot de basisploeg, maar is het gerechtvaardigd om haar in te schalen bij de nummers (niet rugnummers) 12-16 van de selectie. Namelijk de speelsters die vaak mogen invallen.

En Groenen (14) speelde sinds 2016 41 interlands en staat eigenlijk altijd in de basis. Dus die theorie klopt niet helemaal.

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

En Groenen (14) speelde sinds 2016 41 interlands en staat eigenlijk altijd in de basis. Dus die theorie klopt niet helemaal.

Jij kan je maar beter op het Nederlands focussen voordat je Chinees wil gaan leren. Pascallovic probeert als zoveelste persoon je hier het verschil tussen nummers qua positie in de selectie en rugnummers op het shirt uit te leggen.

Het maakt geen fuck uit of iemand met 一百四十六 of met 三 speelt op de rug. Diegene kan in beide gevallen bij de eerste elf horen. Voor de duidelijkheid, bij voetbal staan er elf spelers in de basis.

Laatst bewerkt:

DeMaster

Active member
Jij kan je maar beter op het Nederlands focussen voordat je Chinees wil gaan leren. Pascallovic probeert als zoveelste persoon je hier het verschil tussen nummers qua positie in de selectie en rugnummers op het shirt uit te leggen.

Het maakt geen fuck uit of iemand met 一百四十六 of met 三 speelt op de rug. Diegene kan in beide gevallen bij de eerste elf horen. Voor de duidelijkheid, bij voetbal staan er elf spelers in de basis.

Niet alleen Nederlands , maar wees niet bang, zal geen letter Chinees gaan leren. Jullie lullen maar lekker een eind weg, meeste hier hebben nog geen minuut gezien van de Leeuwinnen en denken het zelfs nog beter te weten dan Wiegman. Grootste afgunst komt onder andere van jou af Max. Heeft de Chinese bond je nog niet benaderd? Kan je meteen vertrekken naar daar.

Max

Administrator
Forumleiding
DVK is nog niet geblokkeerd in China, dus dat haalt weinig uit.

stc

Well-known member
In principe behoren de nummers 1-11 tot de basisspelers en vanaf nummer 12 als wisselspeler als je voor een nationaal elftal speelt. Voor het NL vrouwenelftal gaat dit niet op. Want hier spelen ze normaal gesproken met vaste nummers. Keeper Geurts speelde de laatste interlands met nummer 16 en Dominique Bloodworth met nummer 20. Deze speelsters staan gewoon in de laatste wedstrijden in de basis.

Pascallovic

Well-known member
Jackie Groenen heeft 41 interlands gespeeld waarvan zij er 33 in de basis is gestart. Dat is dus in 80% van de gevallen. Die mag je inderdaad als basisspeelster benoemen. Die Roord is van haar 34 interlands 14x in de basis gestart. Dat is dus 41%. Dan ben je met de beste wil geen basisspeelster, maar een invalster. Dan kun je er nog heel dom rugnummers bij gaan halen, maar dat heeft er niks mee te maken.

Bovenaan