SanMark.
Well-known member
Lippenstiftmevrouw is basisspeler bij verreweg het beste vrouwenteam van Europa van de afgelopen jaren. Lyon heeft de afgelopen vier jaar de Champions League gewonnen.
:cab:
Lippenstiftmevrouw is basisspeler bij verreweg het beste vrouwenteam van Europa van de afgelopen jaren. Lyon heeft de afgelopen vier jaar de Champions League gewonnen.
Die van der Sanden is echt het allerslechtste wat ooit op een voetbalveld heeft gestaan.
Kut, nog een half uur. Ik wil naar bed.
Dit ja. 5-0 eraf tegen een van afstand schietend team USAKeurig, finaleplaats en als tweede eindigen dit WK. Dat kon slechter.
lekker negatief wezen iedereen. Nederland is gewoon weer Europees kampioen.
Amerika had het al lastig tegen verschillende tegenstanders, laat Nederland maar degene zijn die ze uiteindelijk dwarsboomt.
Dat zal best, maar als je het tempo, de passing en de directheid van de wedstrijden VS-Frankrijk en VS-Engeland vergelijkt met dit geploeter, dan kan je toch niet anders dan zeggen dat Nederland ontzettend veel geluk heeft dat het in deze helft zit. Ik heb precies 4 hele wedstrijden gezien van dit toernooi namelijk die twee van de VS en de kwart en halve van Nederland. Ik vind het qua niveau echt een gigantisch verschil.