Oranje Leeuwinnen

SanMark.

Well-known member
Die van der Sanden is echt het allerslechtste wat ooit op een voetbalveld heeft gestaan.

Ik vind het wel grappig.

En die commentator heeft het gewoon bijna 120 minuten lang gehad over van der Sanden.

Met als hoogtepunt na weer een klote voorzet. Ze hoeft maar 1 goede voorzet te geven.

PES5

Administrator
Forumleiding
Kut, nog een half uur. Ik wil naar bed.

Dat dachten de mensen in het stadion ook. Op het laatst zat het niet eens meer halfvol.

Knappe prestatie ondanks dat rukvoetbal.

Nu keihard op de kloten tegen Amerika. Het excuus van de vermoeidheid zal dan wel komen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hoppa, niet de beste wedstrijd, maar de winst is binnen. Zondag wordt extreem zwaar, maar de finale bereiken is al fantastisch.

erka

Well-known member
Jeujjjj, nu zondag 56 versnellingen hoger en misschien hou je dan nog een poosje de 0.

Jacco

Well-known member
lekker negatief wezen iedereen. Nederland is gewoon weer Europees kampioen.
Amerika had het al lastig tegen verschillende tegenstanders, laat Nederland maar degene zijn die ze uiteindelijk dwarsboomt.

Atreides

Well-known member
Het leek weer nergens op. En toch winnen. Als ze die lijn doortrekken staan ze zondag met de cup in handen.

erka

Well-known member
lekker negatief wezen iedereen. Nederland is gewoon weer Europees kampioen.
Amerika had het al lastig tegen verschillende tegenstanders, laat Nederland maar degene zijn die ze uiteindelijk dwarsboomt.

Dat zal best, maar als je het tempo, de passing en de directheid van de wedstrijden VS-Frankrijk en VS-Engeland vergelijkt met dit geploeter, dan kan je toch niet anders dan zeggen dat Nederland ontzettend veel geluk heeft dat het in deze helft zit. Ik heb precies 4 hele wedstrijden gezien van dit toernooi namelijk die twee van de VS en de kwart en halve van Nederland. Ik vind het qua niveau echt een gigantisch verschil.

Jacco

Well-known member
De ploegen in de ander helft van het schema hadden de illusie dat ze op basis van betere techniek van Amerika konden winnnen.
Amerika krijgt nu te maken met echte wilskracht.

Joost

Well-known member
Dat zal best, maar als je het tempo, de passing en de directheid van de wedstrijden VS-Frankrijk en VS-Engeland vergelijkt met dit geploeter, dan kan je toch niet anders dan zeggen dat Nederland ontzettend veel geluk heeft dat het in deze helft zit. Ik heb precies 4 hele wedstrijden gezien van dit toernooi namelijk die twee van de VS en de kwart en halve van Nederland. Ik vind het qua niveau echt een gigantisch verschil.

Daarentegen had de VS het erg lastig tegen Zweden in de poule.

Bovenaan