Oranje Leeuwinnen

Mario

Well-known member
Ze heeft het erover dat ze de offers niet meer kan maken om voor Oranje uit te komen, ook kijkend naar het aantal speelminuten dat ze daar krijgt. Iemand enig idee wat voor offers een international bij de dames moet maken? (Serieuze vraag)

Kinderen?
 

Hankie

Well-known member
Ze heeft het erover dat ze de offers niet meer kan maken om voor Oranje uit te komen, ook kijkend naar het aantal speelminuten dat ze daar krijgt. Iemand enig idee wat voor offers een international bij de dames moet maken? (Serieuze vraag)

Ze offeren maagden?
 

Unregistere

Well-known member
Ze heeft het erover dat ze de offers niet meer kan maken om voor Oranje uit te komen, ook kijkend naar het aantal speelminuten dat ze daar krijgt. Iemand enig idee wat voor offers een international bij de dames moet maken? (Serieuze vraag)

Vooral veel tijd investeren denk ik. En ze is vast geen fullprof, dus in die tijd kan ze niet werken / studeren. En niet met vriendinnen dansen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lijkt me niet gek gedacht dat ze er vooral heel veel tijd in steken, ik kan me niet voorstellen dat het over 2 keer in de week trainen heeft.
 

Forza AZ

Well-known member
Vooral veel tijd investeren denk ik. En ze is vast geen fullprof, dus in die tijd kan ze niet werken / studeren. En niet met vriendinnen dansen.

Zo'n trainingskamp wat Oranje volgende week houd kost ook veel tijd natuurlijk, net als ze weken waarin Oranje bij elkaar komt voor interlands. Daarvoor moeten de meeste internationals toch vrij nemen van hun werk en/of studiedagen missen.
 

Unregistere

Well-known member
Zo'n trainingskamp wat Oranje volgende week houd kost ook veel tijd natuurlijk, net als ze weken waarin Oranje bij elkaar komt voor interlands. Daarvoor moeten de meeste internationals toch vrij nemen van hun werk en/of studiedagen missen.

Dat denk ik ook. Voor de meiden die fullprof zijn, is dat goed te doen. Maar ik snap dat Vanity een andere keuze maakt, zeker als haar uitzicht op speeltijd niet al te groot is.
 

JMD

Well-known member
De oranjedames hebben vandaag achter gesloten deuren geoefend. De dames mochten na afloop (via bv twitter) niet de uitslag van hun duel tegen Engeland vertellen... (o.a. gemeld door Jeroen Stomphorst (NOS) en Simon Zwartkruis (VI)).
Inmiddels is bekend geworden dat de Leeuwinnen met 1-4 verloren hebben. (stond gewoon ergens anders online... :p)
 

Pascallovic

Well-known member
Lekker naief ook om zogenaamd in het geheim te oefenen en dan te denken dat de uitslag niet op straat terecht komt. Zou ook niet weten waarom je als Oranjevrouwen in het geheim moet gaan oefenen. Zo'n storm zal het niet lopen op een doordeweekse dinsdagmiddag.
 

Forza AZ

Well-known member
Lekker naief ook om zogenaamd in het geheim te oefenen en dan te denken dat de uitslag niet op straat terecht komt. Zou ook niet weten waarom je als Oranjevrouwen in het geheim moet gaan oefenen. Zo'n storm zal het niet lopen op een doordeweekse dinsdagmiddag.
Lijkt me inderdaad niet dat de inwoners van het Spaanse La Manga massaal naar Nederland-Engeland gaan kijken.
 

DeMaster

Active member
Vele van jullie zal het geen flikker interesseren maar voor diegene die het wel interesseert:

De eerste 2 wedstrijden zijn gewonnen door de Oranje Dames om de Algarve Cup. Nadat Japan woensdag met 6-2 werd verslagen (5-1 bij de rust) speelde de Leeuwinnen gisteren tegen Denemarken met een hele andere opstelling als tegen Japan. Uiteindelijk won de ploeg van Sarina Wiegman met 3-2 na een achterstand bij de rust (1-2). Denemarken speelde het laatste kwartier met 10. Lieke Martens scoorde nadat ze 2 minuten eerder in het veld gebracht werd. Uiteindelijk won Oranje in de 94e minuut door een knullig eigen doelpunt van Boye via een hoekschop. Maandag is IJsland de laatste tegenstander in de groep.
 
Bovenaan